Jurnal · Jurnal de scris

Pe cărări

pe carari

Hello people! Ce mai faceți, cum o mai duceți? Eu sunt bine… am avut ceva probleme tehnice… și încă nu s-au remediat complet.

Sper doar s-o pot duce asa, târâș, până fac rost de un încărcător nou pentru laptop.

Cum au fost zilele astea? Frumoase, pline de zâmbete, de soare… Dar, în același timp, simțeam o nevoie acerbă de a scrie. Acum mi se bulucesc cuvintele la ieșire și nu vor să m-asculte.

Sper doar să meargă improvizația asta… dacă dispar iarăși din peisaj să știți că umblu după încărcătoare pe cărări.

Acum să văd cum aliniez și cuvintele…

8 gânduri despre „Pe cărări

  1. Îmi pare tare rău. Știu cum e fără laptop o săptămână și e horror. Eu acum sunt în Târgu Mureș în delegație cu noul job și singura tehnologie adusă e telefonul mobil. Am ajuns fix duminica și am fost nevoită să scriu Shuffle-ul de pe telefon. M-am ambiționat și mi-a ieșit. 😀
    Așa că, spor la scris de oriunde se poate. Nu te lăsa pradă tehnologiei. 😀

Lasă un răspuns

