Jurnal

Căutând inspirația

sursa foto: pinterest
sursa foto: pinterest

Cam slăbuț cu scrisul luna asta, nu? Sper că nu v-am dezamăgit, dragilor și că încă mai sunteți prin zonă. Pe unde umblu? Pe la muncă, mai arunc câte-un ochi prin blogosferă – chestii obișnuite. După ce am biruit (sper) problemele tehnice, am renunțat  la SuperBlog din aceste motive: fără laptop săptămânile astea nu m-am putut ține de ritmul primelor probe și scopul meu nu e să acumulez penalizări, mai bine particip eu la toamnă și mă țin de fluxul probelor (orgoliu berbecesc).

Bine, săptămâna asta am mai avut o problemă: tot ce-am scris am șters. Unde mi s-o fi dus inspirația? Dac-o vede cineva, să mă anunțe – ofer și recompensă!

Azi e duminică 13… între un strat de ojă și un rând scris pe-aici, încerc să-mi pun ordine în gânduri – e vraiște. Ce  m-o fi apucat? De scris… n-am cuvinte, de gândit… n-am liniște… O fi vreo astenie – ceva? Poate niște ochi verzi mă vor aduce pe calea cea bună mai încolo.

Afară primăvara se străduie să apară. Copacii au înflorit, păsările au început să vină… dar unde e soarele că eu nu-l văd? Nu mai am răbdare. Vreau zâmbete. Vreau rochii înflorate și pantofi delicați. Vreau să inspir miros de flori la prima oră… Vreau să… fac multe chestii primăvăratice (chiar și curățenie de primăvară!).

În suflet e cald, e bine, n-ați fi zis din moment ce-n minte totul mi se amestecă. Măcar aici să fiu în regulă – și pentru asta trebuie să le mulțumesc celor ce-mi sunt mereu aproape, în special… cuiva anume.

În casă liniște și pace, e duminică doar!

Citesc de ceva vreme – Confesiunile unui cafegiu. O carte interesantă, pentru cine are timp…

Ascult asta:

Mă gândesc aiurea. Cred că v-ați dat seama. Unde mi-oi fi lăsat inspirația? Să fi fost doar o iluzie și să fi trăit doar cu impresia că o am?

Am învățat că-s greu de mulțumit :mrgreen:

Îmi doresc să revin la normal, să pot scrie… poate-am nevoie să-mi reîncarc bateriile…

Voi ce mai faceți, dragilor? Ați avut și voi momente din acestea?

27 de gânduri despre „Căutând inspirația

  1. Si eu am trecut prin momente in care nu gaseam cuvintele potrivite. Nu-ti face griji, vor trece! Ca sa-mi revin, luam o pauza si faceam doar ca aveam chef pe moment. In scurt timp imi veneau in cap tot mai multe idei despre ce si cum sa scriu! Succes si rabdare…

    1. Sper să revină curând, nu-mi place starea asta deloc… 🙂 E faină cartea, dar mi-ar fi plăcut să fie mai… portabilă s-o pot citi și în drum spre muncă…

  2. ..mi-e greu sa cred ca tu, fata diafană a cuvintelor, nu le gasesti. Dar toti avem astfel de momente, mai greu e cu tehnologia. Din ianuarie pana in aprilie, anul trecut, am stat fara laptop. A fost mai neplacut decat inspiratia lipsa. Sa vina primavara și muza ta. Tu esti, mereu, bucuria mea cu aer de fluture colorat in ale cuvintelor, lejeriitatea lor …mă fascineaza.

Lasă un răspuns

