Amintiri blogosferice · La plimbare pe străduţă · Poeziile mele

După sărutul din ploaie

S
Sursa foto: mymodernmet.com/profiles/blogs/behind-the-lens-marta-bevacqua

Seism?
Nu.. te, rog! Nu acum!
Încă mai am amintiri de cărat cu sacoșa
Până la adăpostul cel nou…
Și mai am alte câteva amintiri de trimis spre reciclare…

Se pare că trebuie să mă grăbesc
Dacă vreau să fiu în siguranță
În suflet îmi răsună o bizară sonată
Și brusc îmi vine gustul ăla de sirop de vișine al buzelor sale
Dar apoi parcă nu-i el…
E, mai degrabă, gustul batoanelor ălora cu susan și miere de care eram dependentă în copilărie…
Nu… e un gust ciudat acum… sărat murugă –
Să fie…
Apă de mare?

Furnicături mă bântuie și mă subjugă.
Mă ghemuiesc de parcă-aș fi tatu
Dar nici asta nu-i de ajuns
De la sărutul ăla-n ploaie care mi-a marcat o despărțire
Am tot căzut
Și-acum tot urc, tot zâmbesc, tot sper…
Dar mă și tem (spirit precaut sau paranoic cum sunt…):
Prea a fost totul un sistem repetitiv…
Nu pot decât să sper
Cu el totu-i eden…
Și-o spun sincer
Eu chiar cred că lacrimi nu-o să mai cern
Dar eu tot mă tem –
Niciodată nu poți ști când norocul se uită sașiu și deviază de la tine…

Nu… trebuie să nu-mi mai impun să țin ochii deschiși de astă dată!
Trebuie să-i închid, să număr pân’ la 10 și să-mi spun:
Sărutul ăla – simbol a trecut,
A fost el în ploaie dar te-a călit,
Te-a pregătit pentru toate lecțiile ce-au urmat
Acum culegi doar roade…
Nu… nu mai trebuie să mă tem
Și totuși
Sufletul îmi tremură
Doar la cel mai mic sem…

„Versuri albe” mai mult sau mai puțin reușite (dar sincere) scrise pentru jocul de cuvinte al lui Eddie. Oare voi cum ați fi învârtit cele 12 cuvinte bold-uite mai sus?s

10 gânduri despre „După sărutul din ploaie

Lasă un răspuns

