La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Eu nu-s proastă

Sursa foto: threeriversdeep.wordpress.com
Sursa foto: threeriversdeep.wordpress.com

Eu nu-s proastă! Am mai cunoscut bărbați. Te-aș fi putut juca ușor pe degete… de parcă eu aș fi Rumburak iar tu inelul Arabelei. Te-aș fi putut stoarce de tot… așa cum o fac cu rufele la spălat.

De ce? Mi-ai intrat în suflet. Mi-ai dat furnicături de jos până sus și retur. Mi te-ai infiltrat în sinapse.

Ai devenit omniprezent și omnipotent în mintea, sufletul și trupul meu. Cum? M-ai cucerit. Simplu. Tandru. Cum fraierii din ziua de azi au uitat (a se citi se rușinează) s-o facă. Cum idioata romantica incurabilă ascunsă-n mine mereu visa în timp ce ofta neimpresionată de opulența unui cadou. Ai deschis uși și ferestre în sufletul meu pe care nici nu le știam, ai aerisit și ai lăsat soarele să invadeze tot.

Eu nu-s proastă, dar tu ai știut să-ți faci strategia de luptă în așa fel încât mi-ai demolat toate zidurile cetății.

Eu nu-s proastă, dar mă tem cumva de tine, de mine, de noi… pentru că tu ești sub pielea mea – injectat de ceva vreme-mi cutreieri prin vene și mă răscolești…

5 gânduri despre „Eu nu-s proastă

  1. Deci… nu puteai să îl joci pe degete! Pentru că, pentru un bărbat care ştie să iubească, care te iubeşte, care îţi intră pe sub piele, ar fi un sacrilegiu să te gândeşti la aşa ceva, e suficient să îl laşi să te iubească. Punct! 🙂

Lasă un răspuns

