poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Vreau să mă trezești

Sursa foto: Pinterest
Sursa foto: Pinterest

Vreau să mă trezești așa cum știi tu: în fiecare zi c-o mângâiere inventată adâncă până-n punctul ăla pe care mulți îl cred imaginar. Trage-mă de trup, până se-alungește și devine doar plăcere pură pentru-al tău. Frământă-mi pielea de jos până sus. Stârnește-mi fiori în… adâncul cel mai profund. Învârte-mă-n jur. Fă-mă să mă pierd de tot și să mă regăsesc cu picioarele-ncleștate în jurul tău, umedă și sălbăticită ca jungla după ploaie.Ridică-mă. Coboară-mă. Ridică-mă iar, dar mai încet… c-o tragere de păr. Prinde-mă în palme și strânge-mă la piept.

Vreau să mă trezești așa toată viața.

8 gânduri despre „Vreau să mă trezești

  1. la cat mai multe treziri si adormiri de gen, cu mentiunea ca sa incluzi si pe „mai” in propozitia Vreau să mă „mai” trezești așa cum știi tu:

Lasă un răspuns

