Amintiri blogosferice · Jurnal · La plimbare pe străduţă · Vise Şi Oglinzi

Colecționând zâmbete

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Cei care mă citiți de ceva vreme știți deja că sunt o mare colecționară de momente. Ador să fotografiez, chiar și cu aparatul meu foto imaginar care stocheză pozele în minte.

De când cu noul job, am început să ador diminețile. Sunt pline de mișcare, de culori.

E-un grup de glumeți care se întâlnește tot timpul lângă un chioșc de ziare situat lângă Primăria Pitești, toți sorb cafea de la tonomat și glumesc.

Zeci de liceeni se-ndreaptă care-ncotro (ori spre licee, ori te miri unde altundeva de teamă că vor fi ascultați sau de lene).

Un moșuleț stă lângă un cântar – costă doar 5 lei să te cântărești, dar nu am văzut niciodată pe cineva să apeleze la serviciile sale.  Dar, ce-mi place cel mai tare la nenea ăsta, e faptul că are un radio pe care-l dă la maxim (chit că ascultă Radio România Actualități…).

Și câte personaje nu văd… ieri am văzut un copilaș mic, tare zâmbăreț, ținea de mână un domn – bunicul , presupun… Domnul era cam supărat și îi tot repeta: Tu ne comprends pas! Tu ne comprends pas! (c-un accent autentic de francez) Sau poate că respectivului … nene îi scăpa ceva.

Și la întoarcere a început să fie interesant, a reapărut nenea ăla cântăcios care vinde flori – un personaj pe care trebuie să-l cunoașteți, dacă vreți detalii dați un click . Fără el, centrul Piteștiului nu ar mai fi ce e…

… Cam asta fac eu de când cu noul job: colecționez zâmbete și le așez frumos înrămate pe rafturile din memoria mea. Fiecare zâmbet e o poveste ce are un mister și-un farmec aparte.

P.S.

Că tot vorbim de zâmbete, la Eddie în tabel găsiți niște povești și poezii interesante! Unii chiar au învârtit și cuvinte.

P.P.S.

Voi colecționați zâmbete?

16 gânduri despre „Colecționând zâmbete

  1. Și nu doar in Pitesti sunt minuni de-astea :)) La mine, de exemplu, e un nene care sta toata ziua langa un semafor si fluiera la verde, e foarte pacifist dansul, anunta lumea cand sa treaca strada fara sa dea masina peste ei, asa pe gratis…si daca treci pe rosu, iti umple frigiderul, nu mai iesi din gura lui! Adica te rog, mi se pare lipsa de bun simt, ii sfidezi meseria asa pe fata… 🙂 A si mai e tipul cu ziare, merge toata ziua prin fata unui market cu un teanc de ziare la subtioara si are alura de stand-up comediant. M-a cerut de sotie de cateva ori, ca pe orice fata care trece pe strada, leaga casatorii intre pustanii care merg la scoala, si ne citeste viitorul…in frunte cred, mi-a zis ca o sa ma mut cu colegul meu in Barcelona. E realist -_- Nu vinde ziarele alea, poate se gandeste ca e mai bine sa vorbeasca cu oamenii in scurta lor trecere prin fata marketului decat sa ii plictiseasca dupa genialitatile din ziar…si bine face!
    Hehe, uite la ce ma gandesc eu in miez de noapte :)) Frumos articol!

Lasă un răspuns

