Femei (serie de povești) · La feminin

Alisha: Mama

Sursa foto: http://www.abeautifulbodyproject.org/birth-journey-project/
Sursa foto: http://www.abeautifulbodyproject.org/birth-journey-project/

Cândva eram wild. Credeam că știu ce-nseamnă viața și-o luam în piept și-n râs cât de tare puteam.

Cândva credeam că examenele de la facultate sunt unica grijă. Apoi a intervenit stresul de la job.

Cândva credeam că mi-am descoperit limita maximă a capacității de a iubi.

Credeam.

Nu te aveam pe tine. Acum sunt mai prudentă, căci mai am o bucățică din mine… o bucățică ce mă așteaptă acasă. Acum știu care-i iubirea infinită. Acum înțeleg de ce mama mă stresa uneori: fără tine n-aș fi nici măcar o umbră.

Mă uit la tine și-mi pare incredibil… Ești de-abia un pumn de carne, dar ce miracol mare ești! Știi, prima data îmi era și frică să te țin în brațe… dacă te spărgeam? Dar când te-am cuprins și te-am simțit… oh, ce căldură mare am simțit… și tu… tu mi-ai zâmbit cu zâmbețelul tău angelic și-apoi ai gângurit ceva.

De fapt, mă temeam de tot. Nu doar să te țin în brațe. Cum mă voi descurca? Cum vor fi nopțile? Ce-i drept, sunt nopți în care nu pun geană pe geană și unele în care abia fur 2-3 ore și mi-a fost tare greu cu scutecele. Să mai povestesc de când ai fost bolnăvior? Sau de… pfff, ar fi multe… dar toată munca, toate grijile, kilele în plus (pentru care altă dată m-aș fi dat de ceasul morții)… tot – absolut tot nu contează deloc.

Tu ești pe primul loc, nu mai sunt eu de mult!

Abia aștept să-ncepi să vorbești… (chiar am făcut pariu cu tati) oare ce vei spune prima dată? Apoi să mergi… Să te văd crescând…

P.S.

Nu, n-am nimic să vă spun 😆 Nu am încă un bebe – mai încolo…

Articolul ăsta e primul dintr-o serie de articole despre femei. Nu știu cât de veridic e – pentru că nu sunt mamă, doar am încercat să mă imaginez!

14 gânduri despre „Alisha: Mama

  1. ..candva, purtam o discutie cu gărgă cu papion, prietena ta dragă, și imi spunea că nu intelege cum e sa nu simti nevoia de a fi mamă. Nu, nu-i mărturisisem asa ceva, dar nu intelegea cum de trecuse viata pe langa mine fara sa fi facut si acest lucru. Tu poti vorbi atat de firesc despre a fi mamă, de juri ca e aievea.

  2. A fi mama e ….incomparabil cu orice altceva!
    Si ca sa completez, oarecum, ceea ce ai spus despre lupta mamei cu lipsa de somn, kilograme, vergeturi, am gasit un citat, cred ca era de la o campanie publicitara, dar totusi, excelent.
    Here it goes: „Get rid of those, she pointed at my stretch marks.” „It’s my baby’s first drawing, I smiled.”

Lasă un răspuns

