Femei (serie de povești) · La feminin

Bruise

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Plouă. Am deschis geamul și un miros de primăvară crudă, udă, verde… M-am întins puțin. Nu, nu voiam să mă arunc… deși aveam motive. Sărutul ploii are un gust ciudat – pământiu și ceresc și sărat în același timp, dar e atât de confortant…. Și mângâierea ei… Ah… mângâierea ei!

  • Hei, ce faci?
  • Nimic… doar mă bucuram de ploaie… de libertate…
  • Of, tot nu ți-ai revenit, Amalia! M-a îmbrățișat cald și sincer.
  • Tina, sunt lucruri care nu se vindecă. L-am iertat, l-am crezut. Cât de credulă… Știi, Tina, cât doare o palmă? Ei bine, înmulțește cu 100 – atât doare o jignire. Cum am putut fi atât de naivă încât să cred că nu se va mai repeta? Iubirea să fie atât de oarbă? Am crezut că pot șterge ce s-a întâmplat, dar apoi… când s-a repetat…Acum am ajuns să port un stigmat. Sunt o femeie care a fost abuzată.  Ce nu văd ei, ce nu vezi nici tu, nici nimeni e felul în care doare, cum sufletul de ustură de zece ori mai tare decât pielea, cum nu mai vrei să te ridici din pat pentru că un plumb te-apasă… cum te uiți în oglindă și crezi că vezi o fantomă…

M-a strâns în brațe. Era tot ce putea face, dar nici nu voiam mai mult. Sunt sătulă de cuvinte, de-astea mi-a dat și el – promisiuni deșarte, dulcegării și amărăciuni – de toate… Sunt împrăștiată precum stropii de ploaie…

8 gânduri despre „Bruise

Lasă un răspuns

