Astrid · Jurnal

Dorințe, cadouri, scris, Astrid și… altele

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Închide ochii! Pune-ți o dorință! Visează, dar muncește și luptă pentru visul tău. Ăsta-i principiul. Dacă nu muncești, nu lupți – cum să reușești? Și, ai grijă – dacă faci ceva de mântuială sau doar să fie făcut – se va nărui. Uite, eu și blogul de pildă – știți câtă muncă e în spatele unui blog făcut cu cap (nu unul făcut pentru profit?)? Știți la câte texte și idei am renunțat pentru că erau prea banale sau mi se păreau prea… comune? Nu sunt adepta scrisului pe bandă rulantă și nici a lucrurilor pe care le găsești pe toate drumurile… reale sau virtuale.

În fine, am deviat prea mult de la lucrul ce voiam să vi-l povestesc, dar era nevoie și de introducerea astea despre dorințe și muncă. Recunosc, recent am avut unele momente când am vrut să renunț. Nu mă mai simțeam motivată. Însă n-ai cum să te lași de scris când ai cerneală-n vene cum am eu. Parcă mă chema scrisul… și mai erați și voi! Dar… eu tot mai aveam momente negre… și uite că m-a izbit realitatea (în sensul bun)!

Ieri am primit un cadou imens de la colegii mei de la  LPT.  Ce poate fi mai frumos decât să primești ditamai cutia plină cu lucrușoare frumoase și cărți? Și nu v-am povestit ce mi s-a întâmplat azi. Am primit un telefon de la o editură, nu pot spune care, mi-au citit câteva fragmente din Astrid, le-au plăcut și… e posibil să apară anul ăsta… dacă mă încumet să scriu și eu finalul ăla de care mă tem.

Cum mă simt? Îmi vine să țopăi și acum! Adică… nu tu alergătură, refuzări… și toate lucrurile de care mă temeam?

Promit să revin cu vești despre roman când totul se va concretiza, până atunci – vă mulțumesc!

23 de gânduri despre „Dorințe, cadouri, scris, Astrid și… altele

  1. Mult succes, draga noastra!! Este un lucru cu adevarat extraordinar, mai ales atunci cand pleci cu pas saltat la drum, fara niciun refuz care sa te dea inapoi pic cate un pic… Te sustin si abia astept sa primesc autograful tau!! Iar in privinta cadoului, vorbind (sper ca pot) in numele intregii echipe, il meriti cu varf si indesat si sper ca-ti este pe plac!! pupici multi

  2. Mult succes! Topai si eu cu tine de bucurie! Scrie repede finalul sa citim cartea. 🙂
    Cadou a fost facut din suflet din partea noastra- gasca LPT, pentru un suflet frumos ce se afla alaturi de noi in marea noastra nebunie.

Lasă un răspuns

