În trecere pe străduţă · Concursuri · La plimbare pe străduţă

California King Bed (Poveste + Câștigător Concurs)

Sursa foto: Pinterest
Sursa foto: Pinterest

M-am trezit năucă. Mintea mea era parcă după un blowout… Mă simțeam ca după o noapte plină de meth.  Trupul nu mă ascultă. Tot ce simt e parfumul lui combinat cu mirosul de… cu mirosul de iarbă proaspăt udată de roua dimineții. Încerc să mă ridic, însă mă dor toate oasele. Prefer să mai stau întinsă și să îmi amintesc cum  îmi pierd esența pe zi ce trece. Mă ascund între patru pereţi, uitând ce înseamnă să trăieşti. Şi uneori îmi vine să ţip atât de tare, încât să creadă vecinii că dau cu bormașina în pereți. Aseară a mai căzut un tablou, iar cioburile nu s-au împrăștiat, ci stăteau de parcă ar fi fost așezate de o carte citită sau poveste trăită, ce-mi dau o stare de bine. Viața aleargă prin vene de la primele ore ale dimineții!

Mână stângă cu degetele încârligate. Adică sub formă de inimă, o inimă sângerândă, cum e a mea. Nătângă, dureroasă, bolnăvicioasă, de prea mult TU. Aroma ta plutește ca și cum și-ar fi ținut mâna caldă, puternică, a cărei atingere încă o mai simt, întreaga noapte într-o sticluță cu miros de iasomie, la macerat.

Și în astfel de momente, azvârl amintirile de toți pereții tăcuți, altădată martorii unor momente unice. Și mă recompun din cioburi de vise și praf de stele.

Sunt suma iubirilor pierdute și ale prieteniilor câștigate. Renasc din cenușa amintirilor și calc apăsat spre un nou început. Și când îmi pare că sunt pe drumul cel bun mă trezesc singură, atât de singură, cu gustul lui pe buze, cu parfumul lui inundându-mi simţurile, cu gesturile lui întipărite în mine, desenându-mi iubiri ce ar putea fi, iubiri ce ar putea să mă înalţe precum zmeele colorate care aleargă spre soare.

Mi-amintesc de cel desenat de noi doi cu maci și spice de îmi ziceai că seamănă cu noi. Eu eram spic și tu mac, deși era musai să fie invers, dar mereu ne inversam rolurile. Așa le-ai inversat și acum când respir datorită ție, cu dor nebun și frunze în păr, să miros atingera ta ce are parfum de iasomie în amurgul serilor de vara. Seri în care îmi șoptești că sufletele sunt legate între ele cu petale de trandafiri pe care își scriu iubirea. Am vrut sa te țin legat de mine,sa fii doar al meu,sa nu ma părăsești niciodată.

Mi-am făcut un tatuaj pe încheietura mâinii cu o petala de trandafir,cealaltă este este la tine, tatuată pe încheietură, iar acum suntem o pereche. Aceste tatuaje ne unesc sufletele care deja sunt pereche și ne țin legați fedeleș chiar și atunci când suntem la mile depărtare…

Povestea a fost scrisă de mine și de cititorii mei ingenioși 🙂 Așa cum am promis, acum e momentul să anunț câștigătorul pachetului misterios. Dar, înainte de asta, iată participanții:

Screenshot 2016-04-16 10.05.04

Iar câștigătorul este:

Screenshot 2016-04-16 10.06.49

Felicitări Călător prin viață! Scrie-mi datele tale pe facebook și-ți voi expedia premiul curând!

6 gânduri despre „California King Bed (Poveste + Câștigător Concurs)

Lasă un răspuns

