Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

La mine-n suflet nu-i șifonier

sursa foto: paulinaarcklin.net
sursa foto: paulinaarcklin.net

La mine-n suflet nu-i șifonier (sau dressing, după posibilități)! Ce nu-mi place – nu port! Simplu! De ce să mă-mbrac cu tristeți din materiale grele, resentimente fabricate din sintetice jenante, regrete cam strâmte, furii de un kitsch greu de suportat și multe altele din colecția all seasons a casei de modă Negative?

Parcă mă și văd lălâie, ușchită… Nici soarele nu m-ar mai mângâia. Aș trăi crezând că un totul e fără de gust precum apa. Aș ignora toate vorbele bune (crezându-le false) și, astfel, m-aș adânci în rochia neagră a depresiei care și așa e prea mare și mă „înghite” cu totul. N-aș mai ridica ochii să privesc cerul. Diminețile și nopțile mi-ar fi goale și nu pline de tine…

De ce-aș face asta când pot purta pasteluri de zâmbet? De ce când optimismul meu poate că-i tâmp, dar e așa diafan? De ce când și toate astea-s all seasons?

La mine-n suflet nu- șifonier, clar! Cel puțin nu pentru lucruri nașpa!

3 gânduri despre „La mine-n suflet nu-i șifonier

Lasă un răspuns

