Poeziile mele

Mă pierd

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Mă pierd
Ușor de tine…
Uite, am devenit efemeră!
M-am combinat cu normalul
Așa cum stingi bicarbonatul cu oțet…

Ce să mai…
Am început să mă pierd
De tine
Când aveam nevoie poate cel mai mult

Mă pierd
Cuvântul meu…
Mă pierd de tine…

10 gânduri despre „Mă pierd

    1. Încerc, dar… pe zi ce trec simt cum mi se duce capacitatea de a scrie 😦 (sau să fie doar o fază…) și mai e și nevoia stringentă de o lămâie când văd ce scriu unii hyper-lăudați care n-au nimic de-a face cu scrisul… am momente în care mă gândesc: ce rost are?

Lasă un răspuns

