Gânduri scrise · Jurnal

Ceva nu-i în regulă (random stuff)

Ceva nu-i în regulă… zău! După problema cu laptopul, acum nici telefonul nu-mi mai merge… ăsta a murit peste noapte. O fi ceva de la mine? Cine știe, poate emit unde sau ceva 😆 ! Nu m-ar mira, la cât mă înghesuie tehnologia 24/7, să fi căpătat niște puteri demne de elevii lui Charles Xavier.

Oricum, totul e aiurea în ultimul timp, nu doar ciudățeniile tehnice… Scrisul parcă nu-mi mai iese. Eu scriu, dar mi se pare nașpa… voi ziceți că-s nebună (știu). Am început să uit (eu, aia cu memorie de elefant). Cică e și Mercur și Marte retrograd, păi hai să promoveze în liga 1 o dată că mi-e de ajuns!

Bine, nu știu ce mă miră! Lumea s-a-ntors cu fundul în sus de mult și, chiar dacă sunt situații în care the world’s a better place when it’s upside down, știm cu toții că nu-i așa. Doar joi ce-am văzut și auzit o puștoaică de maxim 13 ani ce se văita la prietenele ei: „fatăăă, a primit mesaj pe WhatsApp de la alta!”. WTF! Să mai vorbesc de ce se întâmplă în țară la nivel legislativ, de pildă?

E clar… e ceva în aer… și sporii acelui ceva parcă s-au înmulțit de la o vreme. Vreau o pauză… m-aș întoarce pe Venus.

Voi?

sursa foto:  blog.freepeople.com
sursa foto: blog.freepeople.com
12 gânduri despre „Ceva nu-i în regulă (random stuff)

      1. și-a tăiat unghiile și și-a tuns spatele la mine-n pat. n-a lăsat și el o țigară nesimțitul… plus că a furat și ultimul număr din ”venus”

Lasă un răspuns

