Amintiri blogosferice · Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Oglindă, oglinjoară

sursa foto: roomdecorideas.eu
sursa foto: roomdecorideas.eu

Tocmai ce-am citit pe Vice un articol despre cum oglinzile din cabinele de probă sunt menite să ne păcălească! Pfff… și asta cică explică multe sau… nu! Rochița aia roz pudrat de la Poema, să intre în categoria asta? NU, clar! Aia era prea frumoasă!

Sincer, eu aș vrea o oglindă din asta care să distorsioneze imaginea și să mă arate mai slăbuță că… șunca începe să apară (bine am început programul de ardere a caloriilor – momentan sunt la faza light, văd mai incolo dacă trec la medium sau, Doamne ferește, la hardcore!). Ideea e că, oricât de bine te-ai simți în pielea ta, mereu e loc de mai bine (că unii cad și în extrem e partea a doua, pe care nu o discutăm azi – ne limităm doar la cei care se mențin în parametrii normali în ceea ce privește aspectul). Imaginea vinde – fie că achiziționezi un produs datorită mărcii/ reclamei/ambalajului/tipei(ului) drăguț de la casă/etc. fie că probezi ceva și-ți place imaginea ta (distorsionată sau nu) că tot vorbeam de asta – vizualul e la putere.

Superficialitate? Consumerism? Cui îi pasă? Cumpăr, deci exist – astă e dictonul societății noastre! Trist? Eu sunt în dubii… nu e bine c-am devenit atât de dependenți de imagine încât suntem manipulați cu asta, dar pe de alta – ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place!

Acum mă duc să caut o oglindă din aia!

12 gânduri despre „Oglindă, oglinjoară

  1. Hei! Nu căuta o astfel de oglindă! Eşti frumoasă aşa cum eşti. Şi la urma urmei, contează să te simţi bine în pielea ta şi să ştii să te faci plăcut în jur. 🙂

    1. Mersi 🙂 ai dreptate, e bine și VITAL să te simți bine în pielea ta, dar uneori te simți bine când vezi sau ai măcar iluzia că arăți un piiiiiiiiiiiic mai bine 😆

  2. Stii gluma aia „Conteaza doar sufletul, nu cum arati. Asta o spun doar oameni grasi!”. Gluma-gluma dar societatea de azi are standarde, mai ales in acest domeniu, sa zic asa. Frumusetea primeaza, frumusetea fizica that is. Ce e frumos si lui Dumnezeu ii place, corect?
    Eu sunt plinuta, nu ma simt prea bine in pielea mea. Am vrut sa merg la sala, dupa o luna mi-am scrantit piciorul ata de tare incat nici acum nu este pe deplin functional. Acum ma apuc de biciclit….daca nici asta nu merge vreau si eu o oglinda „minune”. 🙂

Lasă un răspuns

