Gânduri scrise

Confesiuni scurte

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Știi c-ador diminețile cu mai puțin miros de cafea și mai mult miros de tine – prin aer, prin , prin pielea mea? Mereu îmi spui că mă foiesc, că nu dorm… cum să dorm când eu nu-mi pot lua ochii de la tine?

Știi ce-ai amuzant? Că toți anii ăștia m-am mințit. Am căutat tot ce-mi oferi tu prea departe, amețindu-mă cu ideea că pot schimba un Mr. Wrong mai mult decât aș fi putut s-o fac dând trei volee consecutive cu vodcă. C-așa suntem noi, femeile, ne place să credem că putem schimba băieții răi… Unora le și iese, altele se frig de suflă și-n iaurt.  Eu fac partea din a doua categorie. Poate-am fost proastă că n-am știut sau poate-am fost norocoasă și m-a ferit Dumnezeu…

Aveam dimineți când mă trezeam cu damf de coniac ieftin într-un pat străin în poziții demne de încă-un 10 la gimnastică, cu trupul zvâcnind de senzații și sufletul plângând. Nu era viața pe care mi-o doream. Nu era iubirea la care visam de când eram mică. Sigur, eram deja prea mare să mai cred că iubirea înseamnă norișori de vată de zahăr și unicorni roz… dar aia nu era nicicum iubire, era… ceva de care mi s-a acrit și-am plecat.

Și-apoi… ai venit tu și mi-am zis „de ce nu?”. Totuși… știi că eu nu mă-așteptam să ajungem aici? Mi-ai arătat că fără reciprocitate în tot, o relație nu e ceea ce crezi tu că e – e doar o prietenie (și poate nici aia) cu beneficii.

Știi? Ar fi o prostie să-ți spun „mulțumesc” pentru tot ce m-ai învățat, tot ce mi-ai arătat, tot ce-am trăit și ce voi trăi lângă tine. Pentru astea nu ai cum să mulțumești prin cuvinte (și gândește-te că o spun eu, care-nvârt cuvinte zilnic).

20 de gânduri despre „Confesiuni scurte

  1. Ma mai stii? Aveam un alt blog inainte, ai comentat la o compunere de a mea cu cestile mamei ce se transformau in cioburi s.a.m.d. . Acum e vremea mea sa-ti citesc …gandurile 🙂 Frumoase, de altfel 🙂

Lasă un răspuns

