La plimbare pe străduţă · Recomandări

5 Bloguri feminine de urmărit

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Deja știți că-mi place să umblu prin blogosferă. Tot timpul dau de oameni minunați care nu știu de unde reușesc să scoată niște texte/idei/eu mai știu ce ingeniozități care-mi merg drept la suflet. Tocmai de aceea m-am gândit că ar trebui să-mi împărtășesc și cu voi descoperirile (sună cam pretențios până aici?).

Pentru azi am ales niște bloguri feminine de care nu mă pot dezlipi! Hmmmm poate c-ar fi trebuit să scriu la titlu: „ATENȚIE! DAU DEPENDENȚĂ”. Am ales bloguri scrise cu pasiune, pagini virtuale umplute de cuvinte ce reflectă nu doar viețile femeilor ci își și ating ținta: mintea și sufletul cititorului. Ordinea e aleatorie, pur și simplu îmi e greu să fac o ierarhie.

Raluca Bădiță (Marcu) și Cocktailul de viață. Raluca scrie bine (punct). Cum să negi asta? Scrie despre viață, despre femei și viața lor așa cum e – cu bune și rele, despre iubiri, mame și copii, dor, copilărie… despre viață. Face asta cu sinceritate și o voluptate aparte. Bine, ar trebui să o trag și puțin de urechi pentru că uneori își ia niște pauze luuuuuuuuuuuuuuuungi, dar când revine ne  lovește cu niște texte de toată frumusețea – ca acum de pildă! Citiți cât sunt calde 🙂

Poteci de dor. Puteam s-o exclud pe potecuță? Doar să fiu oarbă sau să nu știu să citesc… sau, în cel mai bun caz, să nu-i știu blogul – altfel e imposibil. Potecile acestea ne poarte peste tot: de la texte creative ce denotă o sensibilitate aparte la întâmplări hazlii și nedumeriri firești și apoi la amintiri. O încrengătură plăcută de cuvinte și gânduri la care revin mereu cu drag!

Alice Năstase Buciuta. M-am îndrăgostit de scrierile ei prin intermediul unei cărți pe care a scris-o în colaborare cu Aurora Liiceanu. Apoi am descoperit că scrie la Revista Tango (acum Marea Dragoste) și că deține și o căsuță virtuală unde pășesc mereu cu drag. Blogul lui Alice Năstase Buciuta e unul în care orice femeie s-ar regăsi. Citind-o fie înveți ceva, fie îți umpli ființa de sublim.

Andra – cea care a rămas fără cerneală. Puțină poezie nu strică, nu? Versurile Andrei sunt pur și simplu parcă rupte din altă lume… poate ea e din altă lume – una în care cuvintele vibrează aparte. O poezie modernă, dar feminină, sensibilă, adictivă. Nu aveam cum să nu includ blogul ei aici!

Sava – cea sweet and salty. Așa cum îi spune numele (și renumele) românca noastră stabilită peste balta atlantică e dulce-sărată. Nu întrebați dacă e mai mult dulce sau mai mult sărată, că nici ea nu știe – e un amestec omogen. Articolele ei despre relații lovesc fix acolo unde trebuie și-ți vine tot timpul să le citești (d-aia scrie și pe catchy). Pe lângă acestea, mai întâlnim și articole despre cum e să fii departe de țară (dă dovadă de un românism mai mare decât al multora), poze din natură, povești captivante, poezii… dar mai bine citiți voi!

Și cam asta e shortlist-ul meu! Voi ce bloguri feminine mai recomandați? Vreau să-mi updatez lista de lecturi blogosferice 😀

37 de gânduri despre „5 Bloguri feminine de urmărit

  1. Raluca e gărgă a mea, deci bifat, potecuța îmi e blogul și omul baza aici, in virtual, Em Sava e spumoasa, nerepetativa, grozava- o ador. Pe ele le simt aproape. Pentru restul multumesc. Recomandari…nu am, nici n-as putea, am o gramada de preferinte. Apar chiar nume noi…care m-au topit cu niște scrieri faine. Zi bună..pe străduță..

      1. …Doamne, tu râzi de mine! Poate invers ar fi mai credibil. Ieri, vorbeam cu om drag, fără supărare pentru toți cei pe care îi apreciem, că om mai iubit ca tine in blogosfera nu cred ca exista. Si apreciat, și de luat pulsul lucrurilor..

        1. Ca mine? E prea mult, Adriana, zău. Te-aş strânge tare, tare în braţe pentru asta. Pe tine şi omul drag de care spui deşi nu ştiu cine e. Dacă aţi vorbit despre mine în termenii ăştia, vă mulţumesc din tot sufletul meu, suflet rămas copil, săracul. Dar e prea mult… nu pot duce atât.

          1. ..are curcubeu pe la capete ..omul drag, și, sincer, secretul tau e ca nu conștientizezi influența ta asupra noastra. Și poate e mai bine așa, căci rămâi aceeasi potecuță care nu vrea să fie decât..potecuța cuvintelor. Gata, tac, te pup ….și fug. Am băut cafeaua cu tine, sunt cam întarziata azi.., încerc să revin prin virtual, după vacanțe binemeritate..

      1. Em, eu as fi scris mai mult despre voi, dar mă ia fata asta lu fugă, și se prinde că-s nevorbită. Plus că pe Alice o știu de când presa era doar scrisă și oricât de frumos ar scrie nu o simt aproape căci nu interacționez deloc cu ea. Pentru mine, cum spuneam, mulți oameni ar merita făcuți cunoscuți, dar din punctul meu de vedere e musai să am o relatie, nu doar de cititor consecvent sau nu. Asa ca potecute și pastile dulci sarate, plus gărgărite cu papion ce aduc cocktail de viata, asta inseamna pentru mine placere de a citi…bloguri feminine.

  2. Iti foarte multumesc. Tocmai iti lăsasem mesaj ca te-mi visat urat. Sa stiu ca de acum e de bine. 😃
    Am decoperit-o curand pe Alice Năstase si îmi place si mie.
    Ceea ce am eu de recomandat tu citesti deja. Avem cam acelasi cer de bloggeri . Te pup 💜

  3. Doamneee! Tu ai habar cam cât de mare e bucuria pe care mi-ai făcut-o? Cred că nici nu bănuieşti. Cum să îţi mulţumesc eu doar prin cuvinte? Eşti o scumpă şi te îmbrăţişez cu mare drag. Doamneee, cât de fericită m-ai făcut…

  4. Eu doar Potecuta o urmaresc cu drag si spor din cele mentionate de tine, dar o sa arunc un ochi ca daca tu spui ca’s bune, asa sunt 😀

  5. Știi? Îmi picase buza… 😀 (egoistă, răsfățată ce sunt!!! :))) )
    Te pup. Mi-ai făcut așa o bucurie! Nu le știu pe Andra și pe Alice, dar le caut cu drag. Ce să zic? Mai bine tac, chiar m-ai emoționat. Te pup!

              1. Da, a fost așa deosebit că te-am prins. Și postarea ta și să „vorbim” în timp real. Ți-am zis. A fost special pentru mine. Știi… sunt momente de genul acesta când nu știi că ai nevoie, dar primești o „bomboană” și îți pică mai bine decât orice. 🙂

Lasă un răspuns

