La plimbare pe străduţă · Poeziile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Losing My Religion

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Îmi rup tăcerea
în mici bucăți ce le reasamblez apoi
în zgomot…
am rămas în urmă
sau mi se pare?
ai devenit rea?
ai început să prețuiești avuția?
eu nu la asta o să mă închin…

[…]

„That’s me in the corner
that’s me in the spot-light
losing my religion
trying to keep up with you
and I don’t know if I can do it

Oh no I’ve said too much”

[…]

Mă revolt?
nu.
încep doar să nu mai cred în
tot…

19 gânduri despre „Losing My Religion

  1. In viata vine si un astfel de moment. Nu spun „astfel de momente”, pentru ca este vorba de un singur moment care schimba tot ceea ce va urma! Deodata vedem lucruril dintr-o cu totul alta perspectiva! Parerea mea e ca nici macar nu are legatura cu religia, ci mai degraba cu un anumit stil de viata, cu un anumit mod de a gandi, de felul in care am fost educati, de modul in care ne-au fost inoculate anumte „adevaruri”, de modul in care am fost invatati sa privim lucrurile. La un moment dat ceva se schimba. Poate schimbarea aceea este o aducere pe drumul pe care l-am fi urmat daca unele lucruri nu ni s-ar fi servit drept adevaruri absolute. Poate pana in acel moment am facut un ocol, un ocol care ne-a lasat mult in urma.

    Vazand doar notificarea, titlul postarii m-a dus imediat cu gandul la melodia celor de la R.E.M., dar fotografia aleasa la piesa Madonnei, Like a Prayer.
    „Life is a mystery, everyone must stand alone”

      1. Desi pare a fi un sentiment eliberator atunci cand ti se ia de pe ochi valul adevarului absolut, la pachet vine si un moment de dezamagire. Dezamagire ca ai fost lasat sa crezi astfel „spre binele tau”, sa nu suferi… Si, da, nu vei suferi pana in momentul critic. Poate unii nu „simt” acel moment si traiesc bine merci, fara sa isi puna astfel de probleme. Pentru ei e bine ca si-au insusit adevarul absolut. Dar ce fac ceilalti?! Se trezesc pe un nou drum! Sau ca sa pastrez ideea, isi dau seama ca pana acum au mers pe un drum gresit…

        Speaking of the road…
        {Canned Heat – On the Road Again}

            1. Dupa ce am apasat Send mi-am dat seama ca nu prea isi avea rostul comentariul meu…
              John Lennon e unul din muzicienii mei preferati, motiv pentru care m-am simtit oarecum obligat sa comentez… In general melodia originala e mai buna, dar sunt si exceptii. Desigur termenul „mai bun(a)” e relativ, fiind in mare masura influentat inclusiv de de starea de moment.

      1. Am ramas cu player-ul pe auto, iar acum John Lennon spune: well, well…
        Depinde cat de mult ne intoarcem in timp, in sensul de cat de mult ne ducem spre originea religiei (religiilor)… Dar aici nu ma pot pronunta, nefiindu-mi un subiect prea familiar…

        Iata din nou niste versuri (sper ca nu am monopolizat zona Comments a acestei postari!):

        Standing by my window, breathing summer breeze
        Saw a figure floating, ‘neath the willow tree
        Asked us if we were happy, we said we didn’t know
        Took us by the hands and up we go

        {Skyclad – Dreamer Deceiver}

        Versiunea celor de la Skyclad este un cover al celor de la Judas Priest, dar eu am gasit/ascultat intai cover-ul. Am scris pe blogul rock aici: http://inaweofrock.blogspot.ro/2013/01/dreamer-deceiver.html

Lasă un răspuns

