Femei (serie de povești) · La feminin · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Regăsire (1)

Sursa foto: Pinterest
Sursa foto: Pinterest

Cândva, pe vremea când încerca să mă vrăjească, mi-a spus că iubirea-i ca o sonată pentru pian. Copilă tembelă și visătoare telenovelistă cum eram – am crezut. Orbește, m-am lăsat condusă către starea civilă. Acolo, fără să citesc am semnat un act ce credeam că reprezintă un simbol al uniunii. Apoi m-a dus către altar  unde-am făcut un jurământ ce-l credeam un legământ sfânt.

După ceva timp, totul a devenit tulbure. Mi-am dat seama că sonata era atât de prost interpretată încât puteai jura că pianistul o cânta cu picioarele, că simbolul uniunii era doar un nenorocit de contract, iar jurământul făcut – o vorbă-n vânt. Declinul începuse.

Trecusem de 30. Corpul începuse să se rotunjească. Câteva fire albe mi se iviseră cam în aceeași perioadă în care laba gâștei m-a marcat. Încă mai primeam complimente pentru felul în care arătam, dar se împuținaseră. El se săturase vizibil.

Era joi seară. Tocam niște ceapă pentru o salată. El a intrat în casă. Avea o expresie serioasă. S-a așezat la masă, în fața mea. Și-a aprins o țigară deși știa că urăsc asta. A tras un fum, apoi altul…

  • Știi… azi am fost la un avocat. Am… am băgat divorț.

Fără explicație.

Continuarea aici!

7 gânduri despre „Regăsire (1)

    1. Sa vedem 🙂 nu m-am gandit atat de departe… Inca lucrez la primul si chiar daca am primit o propunere pt publicare, am temeri… Poate asta e cel mai mare defect al meu…

Lasă un răspuns

