Jurnal · Jurnal de scris · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Azi m-am prins

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

 

Azi m-am prins: n-o să mai vii. N-o să mă mai trezesc beată de tine. Prin pat n-o să mai miroasă a cerneală și-a foi. Muzica ce-mi răsună în minte nu va mai fi un țăcănit de taste. Ți-ai făcut bagajele în grabă și-ai plecat din mine. N-ai lăsat nici măcar un mesaj adio… doar un gol în care parcă o aud pe Thalia cum răsună:

„No me enseñaste como estar sin ti
Y que le digo yo a este corazon
Si tu te has ido y todo lo perdi
Por donde empiezo, si todo acabo?
No me enseñaste como estar sin ti
Como olvidarte si nunca aprendi?”

„Clișeic” – cum ar zice unii! Sau poate că eu toată am devenit un mare clișeu. Parcă mă-nvârt în gol și scot din mine doar redundanțe.

Cine mi te-a extras din vene? În ce seringă te ține captiv sau cui te-a injectat pe post de morfină? Și… ce-o să fac eu acum cu toate astea: cu blogul, cu Astrid, cu toate bucățelele din mine ce le-am schițat și așteptau doar un mic finisaj, cu mâinile mele doritoare de tine… cu tot?

După o relație te mai vindeci. Te ascunzi într-o carapace o vreme și apoi ușurel începi să scoți capul. Dar cum să mă vindec de tine când tu mi-ai fost refugiu, prieten, sfetnic, religie… TOT?

Ce mă fac eu fără tine, Scris?

Traducerea in romana a piesei – aici.

15 gânduri despre „Azi m-am prins

      1. Probabil, intre timp, starea ta spirituala s-a schimbat deja! Cea mai buna „prietena” a ta, este Astrid! Ar trebui sa petreceti mai mult timp impreuna. Beneficiul ar fi reciproc!

  1. Din cand in cand scrie pentru tine, nu pentru noi si nu aici! Scrie in jurnalul tau! Scrie despre ce te macina, despre ce te framanta, despre ce s-a intamplat de curand si te-a rascolit!
    Uneori stergi totul si o iei de la inceput! Nu e usor, dar s-ar putea sa ajungi pe o cale care te va duce mult mai departe! Am vazut un clip despre un artist care la un moment dat a ars totul si a luat-o de la zero. Pe John Baldessari, denumit „tipul care pune buline pe fetele oamenilor”, l-am descoperit prin intermediul unui alt artist, Tom Waits.

    Illusions e ceva ce obisnuiai sa faci din pasiune si din placere, placerea scrisului. Placerea a fost temporar inlocuita de tristete. Tristetea va deveni amintire. Amintire, nu uitare! Amintirea persoanelor dragi „from up above”. In acel moment amintirea iti va dirija din nou pana intr-un fel in care nu a mai plutit vreodata deasupra hartiei! In acel moment noile tale postari ne vor incanta din nou. Pana atunci, incearca sa te linistesti umpland filele propriului jurnal!
    Continua sa scrii pentru tine, pentru sufletul tau! Scrisul nu ti-a fost luat! El e acolo, numai ca deocamdata evenimente pe care nimeni nu le poate controla au rascolit ordinea interioara, desprinzand scrisul de obisnuinta lucrurilor zilnice. Deocamdata!
    Va veni si momentul in care sa scrii din nou si pentru noi!
    Cu drag!

      1. Nu acum! Vei simti cand nu mai poti fara sa scrii! Dar atunci fa-o pentru tine! Scrie pentru sufletul tau! Maine, saptamana viitoare… asta are mai putina importanta! Doar tu vei sti cand este momentul!
        Iti tin pumnii!
        Cu drag!
        PS Observ ca ai scris deja!

          1. Este un pas pe o cale noua, o cale pe care nu o simti asa cum erai obisnuita sa simti drumul cu care incepusei sa te obisnuiesti!
            Este o recenzie. Este un articol de blog. Este ceva care te-a tinut ocupata! Este de bine!
            Keep on writing!

Lasă un răspuns

