Gânduri scrise · Jurnal · Jurnal de scris

Creative mess

creative-smartphone-notebook-typography
sursa foto: pixabay

După tăceri și reveniri… încă mă simt străină și nu știu cum am ajuns să mă pierd.  Sau poate nu m-am pierdut și doar m-am săturat de atâtea lucruri fără noimă, atâția oameni dornici doar de faimă?

Poate-ar trebui să închid ochii și să mă gândesc la momentul în care am scris primele cuvinte ce s-au îmbârligat într-o poezioară și la bucuria acelei descoperiri!

Nu, nu sunt tristă. Sufletul îmi zâmbește, chiar dacă am și accese de paranoică (asta sunt, mami nu mai face alta!). Sunt bine, dar scrisul parcă… nu, nu scrisul, dorința de a scrie are nevoie de un reboot! D-aia sunt eu plecată de pe străduță, caut fluturi și gumă de mestecat roz (glumesc – caut cuvinte).

Voi ce mai faceți?

22 de gânduri despre „Creative mess

  1. Eu tocmai renunțasem să te urmăresc… credeam că ai pus „tocul” în cui. Probabil te-am chemat cu gândul. Mă bucur să recitesc, chiar dacă…încă nu ți-e tot sufletul în litere.

    1. Uneori mai e nevoie si de o pauza… dupa ani in care am scris aproape zilnic. Nu am cum sa pun tocul in cui (cei care ma urmaresc de mai mult timp stiu asta).

  2. Sometimes we need to walk on Streets With No Name! For a while! For a little while. Or a little longer. Then we’ll find a street destined just for us: Illusion’s Street! You’ll find it for yourself! We’ll wait here for you!
    Until then just walk on your own pace!
    Peace!

    1. Multumesc asemenea, Maria! Versurile se potrivesc mai putin, sau doar partial, cu postarea, dar titlul e numai bun de asociat comentariului tau. De fapt e inclus in el.
      Sa auzim numai de bine!

  3. Cred ca nu am raspuns la intrebarea din (sau de la) final. Din aprilie trecut si pana in februarie nu am reusit sa fac mare lucru; parca lumea nu mai era aceeasi. Din februarie am continuat sa fac acelasi lucru (da, adica mai nimic), dar sub imperiul unei alte senzatii: cea de uluire, de uimire de cat de imaginativa poate fi mintea umana. Numai de-as putea scrie despre asta…
    Sa auzim numai de bine!

  4. Eu sunt cam în aceeași stare. E ciudat. Am așa de multe de spus… dar parcă am fermuarul închis la gură. Și nu vreau sa iau pauza. Dar parcă tot bat pasul pe loc. Hai înapoi.

Lasă un răspuns

