Gânduri scrise · Jurnal

Eu scriu și… cam atât

sursa: dustjacket-attic.com
sursa: dustjacket-attic.com

În ultima vreme am cam tăcut (blogosferic vorbind). Inițial am crezut că e o pană de inspirație însă am avut ceva răbufniri serioase. Apoi, am realizat că sunt mai multe lucruri care mă țin departe. Peste starea de greață provocată de trendurile blogosferice încerc să trec – ce e val, ca valul trece, timpul ii va cerne pe cei care scriu din pasiune de pișcotari și amatorii de vedetism închipuit. Pf… o dau în altele acum, nu?

Hai să trecem la cel de-al doilea lucru care mă deranjează, v-am mai scris despre el… și alții au mai scris despre el. Blogul ăsta nu e un loc de spovedanie publică (și eu oricum nu cred nici în spovedania tradițională – ăsta-i alt subiect). Cu excepția postărilor din categoria jurnal (cum e și asta), totul e ficțiune. Illusion are mintea mea, gânduri de-ale mele, dar nu și viața mea… e un personaj. N-o să scriu aici cu cine și cum fac dragoste, am și unele texte mai kinky însă le-am scris pentru simplul fapt că pot! Ăsta îmi e defectul: am o imaginație prea bogată și știu să îmi îmbin cuvintele… Faptul că scriu la persoana întâi ține doar de stilul meu personal, nu înseamnă că trebuie să trec neapărat prin tot felul de situații. Eu doar scriu și… cam atât!

Am dat-o în hater-eală? Poate. Mai izbucnesc și eu, nu-s perfectă! Voi? Sunt singura nebună sătulă peste cap de chestii de genul?

P.S.

Dacă vreți să aruncați cu roșii în mine din cauza textului, aruncați și cu niște brânză – că-i sezonul! 😆

37 de gânduri despre „Eu scriu și… cam atât

  1. Nu ştiu cine şi de ce te-a supărat, nu e treaba mea. Sper că nu eu. Sau nu şi eu.
    Dar dacă tu eşti bine, lasă-i pe ăia care nu au loc de tine şi hai înapoi la scris.

  2. Cine te-a suparat? Important este sa scrii ceea ce iti place si ce vrei, ce spun ,,cate unii”” nici sa nu iti pese, treci mai departe. Cunosti lumea asta, asa ca….. lasa-i sa spuna ce vor, cei care te cunosc si carora le plac scrierile tale vor fi aici.

  3. Hei!!!! Gura mea de apa rece! Exact!!!! A aceeași problemă. Și primesc roșii coapte, oua stricate, propuneri decente și indecente, cereri în căsătorie și declarații de dragoste sau amenințări cu rugul…. 😊 exact. E în stil. Super punct de vedere. Dar ghici dacă vei convinge poporul că nu tu…. 😃 te pup.

      1. Sper că nu te-ai supărat că te-am citat. Am pe suflet și eu chestia asta uneori, citind la tine m-am regăsit, iar reacția unei cititoare la o re-postare a fost butonul. Eu primesc și texte dacă-s ok… dacă… ioi! 😀

  4. Stii ceva!? Pastrez rosiile pentru mine ca merg al dracului de bine cu branza! Asa ca, pune-ti pofta-n cui! Stii tu foarte bine: fiecare pasare pe limba ei piere! O zi minunata!

  5. E vara, desi nu se vede. Timp de petrecut pe stradute pietruite cu cirese la urechi. Si tacerea e buna – eu o practic de ceva timp, de rebloghez lucruri sa nu moara de tot blogul. Fa ce simti, restul e doar parere. A mea …cu invidii, n-am imaginatie, deci ma inspir prea din real. Norocoaso!

  6. zice bine psi :). niciodata nu mi am justificat absentele prezentele sau gandurile. de ex acum, zilele astea, am multime de idei, de ganduri , de dorinta de a scrie. dar mi e pur si simplu imposibil cu bebe in brate si toate cele. asa ca sfarsesc prin a scrie doar din obligatii contractuale. tu scrie ptr ca vrei si ti place si lasa timpul sa decida ce si cum 🙂

  7. No, io zic că-i bine! Dacă lumea chiar a crezult că toate scenele sunt…„pe bune”, înseamnă că ai talent și că ești convingătoare. Deci scrii veridic! 😉

    Și eu am cam lipsit din blogosferă.. Sper că (mi)-am revenit! 😀

Lasă un răspuns

