Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Oamenii se schimbă

Sursa foto: Piterest
Sursa foto: Piterest

Oamenii se schimbă. Când erai copil dădeai la maxim Andre și A.S.IA., acum mă întreb cum naiba ascultam porcăriile alea… (ce-i drept, nici nu prea aveai ce alege). Pantofi cu platformă. Ruj verde care se făcea roz (doamne ce-mi plăcea). Machiaj strident. Buric gol, picioare goale, decolteu până-n buricul de care am amintit mai devreme.

Sigura chestie care a rămas constantă de-atunci mi-e pasiunea pentru Sailor Moon, dar asta e o excepție. Am trecut prin fazele Erreway și RBD… aceștia din urmă mai au vreo 2-3 piese pe care le-ascult și-acum din joi în Paști (când m-apucă nostalgia pe sistem când eram tânăr ficioooor). Rebeliunea din acei ani… poate-ar trebui să pun în ghilimele (am fost cuminte… cică)? Dorința de a experimenta. Îndrăgostelile care-mi treceau de pe o zi pe alta.

Toate trec. Cu timpul, ne transformăm. Sau oare trece doar moda? O fi și asta… Dar nici gusturile noastre nu pot rămâne nealterate. Dacă mă gândesc bine, nu e doar o chestie de preferințe și trenduri, noi – ca oameni – suntem într-o continuă schimbare.

Pe măsură ce experiența noastră de viață creștem, începem să ne comportăm diferit. Cântărim altfel lucrurile, acționăm diferit. Nici prieteni nu ne mai rămân aceeași – ori drumurile se despart, ori pur și simplu… nu mai avem nimic în comun. Luând asta în vedere, ce am scris mai sus e – apă de ploaie. Poate-ați mai auzit/citit clișeul ăsta pe undeva, dar e adevărat, suntem ca niște aeroporturi pentru oameni, sentimente, idei – toate vin și pleacă…

Mergem prin timp și ciulinii lui ni se înfig atât de adânc încât devin practic simbioți. Ne modificăm felul în care suntem configurați fără să ne dăm seama. E bine sau e rău? Depinde de fiecare în ce se metamorfozează. Ce e sigur e că nici nu ne dăm seama când se petrece asta… deși eu chiar mă întreb câte versiuni ale mele am fost până acum și câte voi mai fi?

Voi ce ziceți, ne schimbăm?

12 gânduri despre „Oamenii se schimbă

  1. Ne schimbăm, dar nu cumva cele enumerate de tine reprezintă o „bază”?
    Fără anumite melodii, fără anumie întâmplări, nu am fi cei de acum: nu am cântări, nu am analiza şi nici nu am separa ceea ce ne place de ceea ce ne repugnă. 🙂

  2. Cu siguranță ne schimbam! Atat noi cat si cei din jurul nostru.
    Prietenii…cei care conteaza cu adevarat, rămân. Cei care au fost din suflet alaturi de tine. Restul… Sti vorba aia: ce e val, ca valul trece! Doar noi nu ramanem indiferenti la schimbare…

  3. Ne adaptam și evoluam. Nu avem cum ne schimba, căci nu am fost în nici un fel fix pentru a trece la altceva. 🙂

    Creștem și ducem cu noi tot ceea ce am trăit pentru a avea la ce sa te raportezi. La ceea ce ai trăit.

    Cum altfel am reuși acum sa ne fie dor de generația cu cheia-n gat????

    1. Uite că la adaptare nu m-am gândit, ci doar la evoluție… Dar da, e vorba și de adaptare! Cât despre generația cu cheia la gât, poate vremurile alea erau mai normale dacă analizăm unele aspecte…

Lasă un răspuns

