La plimbare pe străduţă · Poeziile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Dragul meu, te părăsesc

Sursa foto: Pinterest
Sursa foto: Pinterest

Dragul meu,
te părăsesc!
Spune-i
lașitate…
Spune-i
prostie…
Dar nu mai încap în mine
fluturi
gânduri
cuvinte
dorințe.

Dragul meu,
te părăsesc –
nu mai știu cum
să împac
setea de trupul tău
și
foamea de sufletul tău
cu
tot restul lumii.
Mi-am pierdut
echilibrul vienez
în ochii tăi
nedefinit verzi…
Nu mai sunt eu,
nu mai sunt iluzie –
mi-ai upgradat sistemul,
dar ce fac eu cu toate astea
și cu fluturi
gânduri
cuvinte
dorințe?

Dragul meu,
te părăsesc…
însă doar pentru scurt timp –
vreau doar

închid ochii

inspir aer crud
și-apoi
să mă-ntorc
să-ncerc să
stăvilesc
ceea ce
a răsărit în mine:
fluturi
gânduri
cuvinte
dorințe.

Dragul meu,
te părăsesc…
Nu mă mai cuprind
și-ncerc
să m-adun
bucățică cu bucățică
c-o plasă
de prins fluturi
gânduri
cuvinte
dorințe.

Dragul meu,
te părăsesc…
dar să știi
că mă-ntorc
la căderea lunii
când în mine
joacă sârba
fluturi
gânduri
cuvinte
dorințe.

7 gânduri despre „Dragul meu, te părăsesc

Lasă un răspuns

