Amintiri blogosferice · Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Omonim

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

În ultima vreme am fost cam dezorganizată, dar cum să organizezi când totul e haos? În fine, important e că încet-încet încep să revin la obiceiurile mele – ba chiar am și unele noi (m-am apucat de sport 😆 ). Că tot veni vorba de obiceiuri, am cam neglijat o rubrică ce îmi era tare dragă și sper să o resuscitez: Dezbaterea de vineri! Cei care-mi citesc blogul de ceva timp știu că urmează o întrebare, cei care sunteți mai noi pe străduță aflați acum!

Întrebarea din seara asta e destul de simplă:

Cunoașteți pe cineva (sau măcar ați auzit de cineva) care să aibă același nume ca al vostru?

Eu nu cunosc dar, dintr-o, întâmplare am descoperit o persoană cu exact același nume ca al meu. Și vreau să spun exact-exact! Ba chiar pare a fi și de o vârstă apropiată! Asta înseamnă că nu mai sunt unică? 😆

Aștept răspunsurile voastre, dragilor!

30 de gânduri despre „Omonim

  1. Cu același nume ca al meu nu cunosc pe nimeni. Însă am doi prieteni care împart același nume (și mai știu încă o persoană care poartă numele lor). 😀

  2. Soc si groaza!!! Asta da coincidenta!! La tine ma refer. Eu sunt mai cu mot, zic. Dar nu se stie niciodata. Caci am doar un prenume. Si cum in familia sotului sunt multi ………… 😛

    Cel mai tare ever, este sa-ti gasesti sosia! Cica fiecare avem una in lumea asta frumoasa. Dar sa fie si din Romania, asta da karma !!! ❤

  3. Sper ca nu are si acelasi CNP! 😉
    Numele meu de familie este mai greu de gasit, dar la cautarile pe Google nu am gasit o alta persoana cu numele meu, ci doar link-uri spre activitatea mea online…

    1. Acelasi CNP ar fi chiar… ceva. Desi la cum stau lucrurile in Romania, who knows! Esti norocos, nu trebuie sa iti faci griji in legatura cu unicitatea ta sau sa nu fii confundat cu vreo alta persoana :))

      1. Azi am ajuns la Vietnam Veterans Memorial din Washington. Pe un zid de marmura neagra sunt inscriptionate numele tuturor celor ucisi in razboiul din Vietnam, in ordinea in care si-au pierdut viata. Exista si o carte (in dublu exemplar) la fata locului in care sunt aceleasi nume ordonate cronologic. Am gasit un Miduski ca fiind cel mai apropiat de numele meu de familie. Prenumele Francis Charles este destul de departe de Mihai…

          1. Memorialul era in programul zilei, dar cautarea numelui nu. Faptul ca aveau cartea cu numele in ordinea alfabetica impreuna cu gandul la postarea ta, m-au facut curios in privinta altor persoane care mi-ar putea sau mi-ar fi putut purta numele!

  4. Pffff, sunt o gramada care au acelasi nume si prenume cu al meu. Da eu nu vreau sa ma marit ! 🙂
    adndefemeie are dreptate ! Sosia ! Ca se pare ca eu am una. Am patit-o, cine stie cu ce naiba se ocupa „sosia” mea !!! Fereasca-ma !!! :)))

Lasă un răspuns

