Poeziile mele

Fluiditate

Sursa foto: Pinterest
Sursa foto: Pinterest

 

Toată ființa ei e lichidă,
îmi trece prin degetele de la picioare,
mi se cațără pe gambe sinuos precum un șarpe,
mi se rotește prin genunchi ca o tornadă
și-apoi tot urcă
coapse, șolduri,…
se clatină prin burtă
și-apoi continuă spre plămâni, spre inimă…
se-ntinde prin mine în valuri mătăsoare
ca mângâierea mării într-un august torid,
ca o ploaie blândă….
mă leagănă și mă liniștește deopotrivă,
mă tulbură, mă picură,
mi se prelinge din trup până-n suflet…
Mă umple de ea.

2 gânduri despre „Fluiditate

Lasă un răspuns

