Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Hai să evadăm!

sursa foto: Pinterest
sursa foto:  Pinterest

Ce mai faceți, dragilor? Eu sunt bine… deși sunt cam leneșă în ultima vreme. Să fie din cauza concediului care se apropie?

Îmi vine să-mi fac bocceluța și să plec câââââââââââââât colo… într-un loc cât mai îndepărtat, cât mai verde, cât mai plin de viață, cât mai nepopulat (și nemarcat pe vreo hartă). Asta da relaxare! Nu tu telefoane, tehnologie, eu și natura. Liniște, plimbări luuuungi. Nopți petrecute numărând stele. După-amiezi petrecute în compania unei cărți bune. Și, vorbind de companii, evident că n-aș fi singură (dar asta e altă poveste).

Voi unde ați evada?

11 gânduri despre „Hai să evadăm!

  1. E nu m-am putut desparti de tehnologie… Dovada sunt cele aproximativ 8.000 de poze din concediul din care tocmai m-am intors! Nu a fost un loc nepopulat, ci dimpotriva (The Big Apple), dar in cele peste 3 saptamani de concediu am dat si de locuri extrem de linistite!
    Probabil ca in curand voi posta cate ceva si pe unul dintre bloguri…
    Concediu placut!

    1. Esti norocos, oricum 🙂 am vazut cate ceva pe Instagram, but I want more! Mai am pana la concediu, dar multumesc pentru urare – esti primul 🙂

Lasă un răspuns

