Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Vitrina roșie

sursa foto: louxosenjoyables.tumblr.com
sursa foto: louxosenjoyables.tumblr.com

 

Sufletul mi-e o vitrină roșie. Oamenii trec, se uită… unii aleg să intre, să vadă cum e… Am știut că așa va fi de când am ales calea cuvintelor, dar oare câți mi-l înțeleg?

Știu ei oare cum e s-ai în tine vâltoare de-ntrebări, de frici, de lacrimi, de ochi, de iubiri scurse printre degete, de promisiuni rupte, de zâmbete?

Știu ei oare cum e să te trezești dimineți în șir căutând prin pat nici tu nu știi ce…. și să găsești acarieni?

Știu ei oare cum e să fii întreg ș-apoi să privești în sus să nu mai fii… decât lacrimă ce vrea să cucerească o inimă cât o lume?

Știu ei oare cum e sufletul meu de fapt?

Nu știu nici eu în totalitate… Am încetat să mai încerc: e prea întortocheat, deși la exterior e doar o vitrină roșie.

M-am oprit pe la jumătate, mi-am turnat niște vin și l-am băut gândindu-mă la noi. Și ghici ce? Avea gust de liliac…

Lasă un răspuns

