Jurnal

E duminică (mini-filă de jurnal)

credit foto:  Anka Zhuravleva
credit foto: Anka Zhuravleva

E duminică. Simt nevoia să formulez o petiție (că tot e la modă) pentru introducerea unei a treia zi de weekend, una între duminică și luni… Cine e cu mine?

În aer parcă începe să se simtă miros de concediu, de libertate, de sare în parul meu și peste oriunde altundeva se mai poate, de valuri spărgându-se de orice le iese în cale, de soare toropitor, de hamsii sfârâinde și de porumb fiert (pfff, da chiar și de porumb fiert – deși nu-s vreo fană de-a lui).

Parcă nu mai am stare. Vreau să dau o fugă după tot felul de bazaconii și după fluturi și vată de zahăr (că a devenit un trend). Voi nu simțiți nevoia asta?

În sufletul meu e liniște de ceva timp. Îmi place așa. Uneori, ce-i drept mă mai revolt aiurea din cauza oboselii, stresului de la muncă și a cuvintelor ce-au cam fugit în ultima vreme. Deci ar cam trebui să reformulez prima propoziție: în sufletul meu e liniște de ceva timp… cu câteva mici excepții. Tocmai din acest motiv, dorul meu de ducă și de valuri parcă e amplificat. Trebuie să-mi reîncarc bateriile, mă gândesc.

Sunt singura nebună în starea asta?

Voi ce planuri de concediu aveți? Eu unul singur: RELAXARE!

22 de gânduri despre „E duminică (mini-filă de jurnal)

  1. Io-s de acord cu tine si semnez petitia. Din pacate concediul meu este pe gatatelea. Cand eram acasa , toate dupa amiezele de vara le petreceam pe plaja , cu mici exceptii , evident. Era ca o vacanta continua…acum le duc dorul.

Lasă un răspuns

