Gânduri scrise · Jurnal

10 dorințe nebune ce merită experimentate

sursa foto:  blog.uncommongoods.com
sursa foto: blog.uncommongoods.com

Mili, colega mea din echipa Literatura pe tocuri m-a provocat la o leapșă tare interesantă (și chiar mi-am propus să nu mai dau curs oricărui gen de leapșă, dar asta e prea mișto!).

Despre ce e vorba? Trebuie să vă mărturisesc 10 dorințe nebune pe care vreau să le experimentez… un fel de bucket list! Doar 10? Cam puține, v-aș umple romane cu toate lucrurile pe care vreau să le fac, locurile pe care vreau să le vizitez și imortalizez în Instagramul meu mental, dar asta e!

1. Să străbat țara-n lung și-n lat! E atât de frumoasă și noi o cunoaștem pre puțin. Vreau să-i cunosc toate ungherele ascunse, cine știe ce voi descoperi!

2. După ce termin cu România, aș vrea să plec în lume. Nu vreau neapărat destinații cosmopolite, aș vrea mai mult zone cu mult verde, multă apă… multe lucruri de descoperit, oameni de cunoscut… Vreau să descopăr lumea asta așa cum e ea și nu neapărat cum o vedem pe net sau la TV!

3. Scufundări. Nu m-am gândit la un loc anume, o apă cristalină, cu mule vietăți să fie și eu să fac pleoșc! în ea (stai puțin, Diana – nu știi să înoți, nu te grăbi 😂).

4. Să zbor cu elicopterul / avionul (chiar nu contează ce) dimineața, exact în momentul în care răsare soarele.

5. Karaoke… Am trac când vine vorba de exprimarea în fața unui public… și nici vocea mea nu e ca a lui Adele, dar tare aș vrea să particip și eu la karaoke… pare amuzant… sper să îmi fac curaj cândva!

6. Bungee jumping – pffffffff, acum chiar mi-am pierdut mințile, dar asta mi-a venit în minte și chiar m-ar încânta (sper să mai fiu vie după!).

7. O casă pe malul mării…

8. Să învăț să joc șah! Pe bune, îmi doresc de mult timp asta. Nu știu cât de nebunesc e, dar mereu m-a fascinat!

9. Să îmi înving teama de a merge pe bicicletă! Aș pedala toată ziua apoi… (mă și văd cu părul în vânt, mai făcând câte un mic popas pentru a face o fotografie).

10. Să iau carnetul! Asta ar fi chiar un eveniment!!!!!!!!!!!!!

Și-ar mai fi, dar dacă Mili vrea doar 10…. Acum eu trebuie să nominalizez, ordinea este pur alfabetică. Ce menționați pot alege o metodă de răspuns: fie printr-un articol (dacă au timp), fie aici, fie… cum vor – nu-i cu supărare! Evident, leapșa rămâne deschisă tuturor celor care  vor să o preia! Iată de la cine aș fi curioasă să aflu răspunsuri:

34 de gânduri despre „10 dorințe nebune ce merită experimentate

  1. Casa pe malul mării e și visul meu. Și la punctul 10, te înțeleg perfect. :)) Am o frică de oraș, de parcă o să-mi taie cineva gâtul acolo.

  2. Doua le -am bifat, sahul si condusul. Eu imi propun ca in viitorul apropiat sa fac echitatie, cred ca ofera senzatii unice, armonizarea om-cal. Si ca sa ies putin „din decor” 😉 bungee jumping am facut in sufletul si mintile altora si la randul lor au facut si altii, fara coarda de siguranta uneori, incat saltul real ar fi doar o experienta fizica!! 😉 🙂 May your dreams come true!!!

  3. 1. să fug dintr-un local fără să plătesc (nu știu de ce am tâmpenia asta în cap :)))
    2. să mă dau cu parapanta
    3. să mă plimb cu balonul cu aer cald
    4. să fac bungee
    5. sky diving
    6. scufundări
    7. cățărări
    8. să am încă doi câini (adică trei în total)
    9. să-mi iau un longboard
    10. să-mi iau un enduro

    Eu-s mai extremistă de fel, doar că n-am avut banii și timpul pentru lucrurile menționate mai sus. Dar urmează.

  4. Mah , multumesc de nominalizare…!!! 😀😀😀
    Chiar e haioasa leapsa asta si cum de multa vreme nu am mai facut vreuna , am sa accept provocarea. Sper sa nu sperii pe nimeni cu dorintele mele. Si sper sa nu fi uitat ce imi mai doresc….😜
    Deci….casa pe malul marii? 😕 Hm , orice ai spune, nu-ti recomand decat pentru timpul verii , asa ca rezuma-te la o casa de vacanta, pe malul marii…crede-ma ! 😉
    Bungee jumping…ok , merge!
    Nu sti sa mergi pe bicicleta? 😲 Rusinica sa-ti vina! 😁😁😁😁
    Cat despre permisul auto : BAAAAFTAAAAAA…..TIN PUMNII SA IL IEI DIN PRIMA , cand o fi sa fie!
    Hai ca ma repliez…ma’c sa dau curs lepsuitului! 😉

  5. Mulțumesc frumos pentru provocare! Uite că la asta chiar nu m-am gândit până acum, dar o voi face cât de curând și voi răspunde pe blog într-un articol separat :)! Zile frumoase de vară, dragă Diana! 🙂

  6. Mulţumesc din suflet că te-ai gândit la mine. Voi răspunde aici şi te rog mult să nu te superi. Ordinea a pur întâmplătoare:
    1. Să învăţ să înot, să merg cu bicicleta şi să pot scăpa de frica de condus. Ţinând cont de astea, plus de ce voi scrie la 2, e musai să ne cunoaştem că prea ne asemănăm ,)
    2. Să fac ceva extrem, cu adrenalină multă. Să sar cu paraşuta, parapanta, bungee jumping, din astea. Asta neaparat.
    3. Să învăţ limba franceză. Mult îmi doresc asta şi n-am avut ocazia în şcoală.
    4. Să învăţ să am mai multă încredere în mine, să mă respect mai mult. De aici voi putea face şi alte lucruri, poate toate cele de mai sus.
    5. Să merg într-o croazieră.
    6. Să am o căbănuţă la munte, unde să evadez de câte ori simt că mă sufoc.
    7. Să mă urc în maşină şi să plec de nebună, fără ţintă, să mă opresc la nimereală să mănânc şi să dorm şi apoi să plec mai departe până mi se face dor de casă. Să văd lucruri şi locuri doar pentru că apar în drum, nu pentru că îmi propun dinainte.
    8. Să pot da un reset de la un anumit punct din viaţa mea. Să intru la setări şi să schimb nişte bifări. Şi să primesc înţelegere.
    9. Să se împlinească toate cele de mai sus.
    10. Dacă nu se poate cu toate măcar cu jumate 😀

    Mulţumesc mult! Mi-a plăcut!

Lasă un răspuns

