Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Free … time

surtsa foto: Pinterest
surtsa foto: Pinterest

Ce faceți, dragilor? Eu am fost un pic plecată de pe meleagurile blogosferice (bine, cu excepția unei poezioare programate mai de mult). Și nu, nu vă gândiți că am fost vreo norocoasă și-am plecat în concediu… am fost în deplasări în interes de serviciu… știu… boring!

Eh, dar gata! Acum sunt liberă și, că tot am fost provocată de Antoaneta, iată ce planuri am:

  • scris (am lenevit destul, gata!)
  • plecat undeva, departe, să mă relaxez… cum v-am mai scris pe-aici pe undeva
  • citit
  • SOMN!!! (că doar e sfânt)
  • petrecut mai mult timp cu cei dragi
  • să ies mai des la plimbare cu cățelul
  • să mă reapuc de sport (după două săptămâni de pauză)
  • experimentat chestii noi prin bucătărie

Cam multe?

Voi mai sunteți pe-aici? Ați plecat în concediu? Ce planuri aveți?

6 gânduri despre „Free … time

  1. Să nu adormi în timp ce plimbi căţelul sau în timp ce faci experimente-n bucătărie. Cum ar veni, fă-le pe toate dar nu le combina 😀
    Să faci tot ce ţi-ai propus, ai grijă de tine! Noi tot pe aci…

Lasă un răspuns

