Poeziile mele

6 litere

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Prinși
în menghina
brațelor noastre
cu
picioarele
refuzând
să se îndepărteze
ne inspirăm reciproc.

Ochii
ți-i privesc:
sunt fremătânzi
precum un codru
și-n același timp –
infinit solari.

Mă desprind de mine

și ne văd clar:
eu, tu,
doi magneți
ai căror poli
nu vor să se mai despartă…
doi nebuni ce merg de mână
prin furnicarul ăsta
de singuratici,
văd stele,
văd planete…
și-apoi cobor
realizând că încă suntem
prinși
în menghina
brațelor noastre
cu
picioarele
refuzând
să se îndepărteze
inspirându-ne reciproc,
ochii
ți-i privesc –
freamătă
precum un codru
și-n același timp –
infinit solari.

Zâmbesc.

Cine m-ar citi
ar zice
c-am exagerat cu
mescalina
încercând să-l plagiez pe Aldous,
dar sunt poate prea banală,
prea umană:
drogul meu
are formula mai simplă
și numele mai comun –
are șase litere,
exact cum are și numele tău.

2 gânduri despre „6 litere

Lasă un răspuns

