Poeziile mele

Pe umărul tău

sursa foto: tattooblend.com
sursa foto: tattooblend.com

M-am așezat pe umărul tău
și-am urcat pe claviculă
cât mai aproape de ureche
să-ți aud gândurile
și-am auzit
valurile unei mări de eu…

M-am așezat pe umărul tău
să-ți admir chipul
îndeaproape
iar porii tăi emanau
cea mai dulce briză:
dulce-sărată ca tine…

M-am așezat pe umărul tău
să-l mângăi și să-l cuprind cu săruturi
și el îmi răspundea
cu murmuri catifelați
ca valurile unei mări pașnice…

M-am așezat pe umărul tău
și-am închis ochii
mirosea a cald, a mare,
a tine…

Lasă un răspuns

