Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Relationship Goals

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Hai să pierdem timpul împreună! Eu să citesc cine știe ce carte, tu să te joci pe PlayStation. N-ar fi grozav? Fiecare-n universul lui, dar totuși atât de aproape de celălalt?

Hai să gătim împreună! Nu respectăm nicio rețetă, doar amestecăm ce-mi place mie cu ce-ți place ție. Oare ce-o ieși din combinația asta?

Hai să plecăm undeva împreună! Fără destinație, fără hărți. Doar noi doi și-o lume-ntreagă de explorat. Ce ne trebuie mai mult?

Hai să stăm cu lumina stinsă și să depănăm amintiri! Mai știi cum era înainte să ne cunoaștem? Cum erai tu în varianta copil? Cum eram eu în varianta adolescentă?

Hai să… facem orice ne trece prin cap. Vrei să joci fotbal? I’m in (chiar dacă sunt anti-talent la sport).

Astea-s „relationship goals”-urile mele. Ce-i asta? Un termen fandosit, cică țelurile unei relații. Singurul meu țel e să te iubesc. Fără reguli. Fără să ne comparăm cu alții. Fără să ținem neapărat să ne complicăm în meniuri, liste de invitați, modele de verighete (sigur… vine și vremea aia, când va fi cazul – de ce s-o facem cum o fac alții – doar pentru că-i o modă).

O relație nu seamănă cu alta. O relație în care te strădui să urmezi un tipar impus de alții e:

a) plictisitoare

b) chinuitoare

c) un fel de paravan… hai să fim și noi împreună că toți sunt cuplați și să fii singur e nasol.

Și, evident, toate variantele de mai sus sunt corecte!

De ce să vrei să fim ca alții când cel mai bine ne stă când suntem noi (chiar dacă ne uneori ai zice că suntem apa și uleiul)? De ce să urmezi un scenariu?

Hai să ne zguduim lumile. Puțin cu puțin sau mult cu mult – cum ne taie capul!

Nesăbuit? Nu. Vreau doar să-mi trăiesc viața, fără să mă gândesc c-am făcut aia și n-am făcut aia, că uite: X se mărită și o să își ia rochie fuchsia și eu trebuie să epatez și mai mult la nunta mea.

Rețeta fericirii, rețeta relației perfecte – minciuni. Nu există așa ceva, n-are cum, suntem prea complecși! Fericirea, relația perfectă – sunt noțiuni relative. Singurul meu relationship goal: să fim noi!

P.S.

Deși articolul pare unul personal, e general valabil! Fiți voi și veți avea o relație mult mai împlinită! O spun din proprie experiență!

P.P.S.

Vă rog, fără comentarii gen: „Vai, ce relație frumoasă” – nu-mi expun viața pe blog sau pe orice altă rețea de socializare  – așa e stilul meu de scris (și ăsta e alt secret al unei relații pe care unii se pare că nu îl știu sau îl ignoră! o relație implică doar două persoane).

P.P.P.S

Sper că nu am stricat articolul cu punctul de mai sus, dar trebuia s-o zic.

18 gânduri despre „Relationship Goals

  1. Asta e (sau ar trebui să fie) normalitate. Curajul de a trăi viața așa cum vrei si simți. Am un profund respect pentru oamenii care fac asta.

  2. Am invatat regulile vechi si suntem prea obositi sa le schimbam. Totusi in noi zace o pofta de libertate care ne impinge la mai mult si la altfel. E frumos sa scapam de jocul de umbre si sa ne cufundam in iubire sincera, puritate si intimitate.

  3. Ai scris duios și m-ai făcut să zâmbesc pentru că, nu-i așa, este îmbietor de bine să visezi alături de un alt om, departe de toată lumea…care oricum nu mai cântărește deloc. 🙂

  4. Măi Diana, nu ai stricat nici un articol. Este foarte adevărat ceea ce ai detaliat tu. Este superb, ce-i drept. ❤ Dar să avem şi timp să punem în practică. Să nu mai alergăm după himere…

Lasă un răspuns

