Poeziile mele

Câteodată

sursa foto: Pinterst
sursa foto: Pinterest

 

Câteodată
nu-mi vine să scriu
de ce-aș face-o?

Câteodată
văzând că nu scriu
îmi vine să-ți scot ochii,
să-mi-i fac talisman…

Câteodată
nu pot face
ceea ce fac de când mă știu
căci îți simt sărutul
ca o broșă grea
bătută-n mii de pietre
înfiptă direct pieptul meu…

Câteodată
aerul mă sufocă
căci nu te pot inspira
adânc în mine…
și-atunci
nu-mi vine să mai scriu.

Iar câteodată
îmi pare că scriu prost
căci
în afară de pielea ta
orice textură parcă mi-a devenit străină
și tastele nu mă mai cunosc.

2 gânduri despre „Câteodată

Lasă un răspuns

