Jurnal · Jurnal de scris

1000

sursa: fabforgottennobility.tumblr.com
sursa: fabforgottennobility.tumblr.com

1000.

Am trecut de o mie, de fapt. Când? Cum? Nu, n-am plecat – tot pe străduța de iluzii sunt, tot aceeași primăriță extravagantă și boemă care își bântuie străduța excesiv de lungă și se-așează într-un colț și cântă.

1000.

Am trecut de o mie, de fapt. Și-am realizat asta abia azi când am primit atâtea vești frumoase. Am tăcut vreo câteva zile. Am preferat să simt vibrațiile…

1000.

Am trecut de o mie, de fapt acesta e articolul 1001! Merg tot înainte inflorind cuvinte pe unde trec.

P.S.

Vă mulțumesc tuturor pentru tot!

♥Illusion

31 de gânduri despre „1000

Lasă un răspuns

