interviuri cu mine · Jurnal

Me & You

Sursa foto: Pinterest
Sursa foto: Pinterest

Ce faceți, dragilor? Cum vă e duminica? Eu îmi fac băgăjelul, dar nu pentru a pleca în vacanță… perioada asta s-a dus. Eh, dar nu are rost să povestim despre chestii nașpa și fiți fără grijă  – nu o să vă neglijez!

Astăzi vreau să vă povestesc despre lansarea unui nou proiect livresc – Chick Lit Magazine (deși poate unii dintre voi știau deja acest lucru). Cu mare bucurie am acceptat invitația lui EmM și a lui Maryilyn de a răspunde la un interviu despre mine, despre blog, despre voi și despre altele! Iată un mic extras:

Chick Lit Magazine: Ți-a fost greu la început?! A fost vreun moment când ai simțit că scrii degeaba sau că nu te citește nimeni și că mai bine renunți?! Dacă da, cum ai depășit acele momente?

Diana (Illusion’s Street): Sincer, la început eram mai conștiincioasă pe blogul unde scriam în engleză.  Pe cel „românesc” eram inconsecventă și inconștientă. Nu voiam să fac ceva anume cu el, voiam doar un blog pe care să scriu și în română. Am avut și o pauză mai lungă… Sincer nu cred că mă întorceam dacă nu eram puțin împinsă de la spate de prietena mea, Mihaela (mulțumesc Miki ! apropo, nu ți-am zis asta niciodată). Apoi platforma străină s-a reprofilat, nu mă mai regăseam acolo însă prindeam rădăcini tot mai adânci pe străduța mea wordpressiană care pe vremea aia avea un nume ceva mai lung: Strada unde soarele mai răsare din când în când!

Dacă am vrut să renunț? Da, de multe ori și nu doar la început. De ce? Păi, cum ai spus și tu: mi se părea că scriu degeaba, că oamenii caută can-can și articole trase la indigo despre relații și sex. Însă n-am renunțat pentru că m-am lipit de unii oameni (virtual, ce-i drept) și nu pot renunța așa ușor la ei!

Chick Lit Magazine: Ești mulțumită de evoluția ta din mediul online? Crezi că ai fi putut face mai mult?

Diana (Illusion’s Street): Sunt și nu sunt, mereu e loc de mai bine. Poate-ar trebui să țin cont de mai multe chestii tehnice când scriu ceva pentru blog. Dar eu nu scriu pentru trafic, scriu pentru sufletele oamenilor și pentru mine (logic). Și clar ar trebui să socializez cu mai mulți bloggeri….

Chick Lit Magazine: Care este cel mai îndrăzneț vis al tău legat de blog?!

Diana (Illusion’s Street): Să-l cresc. Calea e lungă, dar eu am costumul de Xena pregătit, am învățat să mânuiesc chackram-ul și lovitura aia cu două degete.  Deja am mers cam departe cu visatul? Oricum ideea e că o să muncesc serios să pun blogul pe roate – ce rost are să ai un vis dacă nu faci ceva pentru el?

Restul, îl citiți pe Chick Lit Magazine!

P.S.

Dacă sunteți sătui de mine găsiți alte chestii interesante pe acolo! Răsfoire plăcută!

12 gânduri despre „Me & You

Lasă un răspuns

