Jurnal · Jurnal de scris

Azi creez

Eh, iată c-am revenit după o săptămână tare obositoare! Nici nu vreau să vă povestesc prin ce-am trecut, nu pentru c-aș fi zgârcită, ci pentru că v-aș plictisi… Azi e sâmbătă și parcă-aș vrea ca ziua asta să aibă 48 de ore, dar nu se poate… Greu e să fii om mare!

Planul meu pentru azi? Să creez!

Da, să creez chiar dacă mi se pare că am pierdut cuvintele undeva pe drum și-n mintea mea am tot felul de combinații de numere și litere de la muncă, trebuie să readuc cuvintele! Trebuie! Altfel o iau razna!

14222286_1363363587024292_4381373428935770006_n

11 gânduri despre „Azi creez

Lasă un răspuns

