poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Toamnă, ploi și scris

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Stau lângă geam cu o țigară. Ziua s-a micșorat considerabil. Plouă. Fumul începe să acopere parfumul lăsat de Bill în cameră. Mai bine… Cine are nevoie de el? Toamna nu e pentru zbenguieli, focuri imposibil de stins, dimineți prelungite-n gemete. Toamna am nevoie de liniște, de căldură, de timp pentru mine și timp pentru scris.

Acum câteva zile m-am întâlnit cu Sally. Nu planificasem, pur și simplu mișunam amândouă prin mall vânând cele mai noi apariții. M-a întrebat ce mai fac, cum o mai duc… Nu-i venea să creadă că încă mai sunt cu Bill, sincer – nici mie. Tipul ăsta nu are cum să fie mai mult decât o aventură, nu-ți poate oferi nimic în afară de niște nopți… Eh, în fine!

Sally m-a mai întrebat ce mai scriu. I-am povestit că m-am angajat la ziar, că o să fac anchete, dar aș fi vrut și ceva în regim freelancing – ceva ușor, relaxant, ca atunci când eram doar un blogger. Atunci ea mi-a povestit de SuperBlog și eu mi-am propus imediat să încerc. Pare interesant, relaxant… anchetele mele sigur mă vor obosi… Pffff și cel mai important: mă va ține și mai ocupată! Viața mi-e mai dezordonată decât mi-e patul în momentul ăsta. Trebuie să mă potolesc și eu! Nu trebuie să mai las tipii ca Bill să intre-n viața mea, să interfereze cu scrisul meu.

Nu-s genul de persoană care să se entuziasmeze, dar acum chiar sunt. Abia aștept să încep noul job și abia aștept SuperBlog-ul! Toamna asta va fi altfel! Da – altfel! Chiar dacă va fi ploioasă, posomorâtă, singuratică – who cares? Eu o să scriu, ce-mi pot dori mai mult?

sursa foto: super-blog.eu
sursa foto: super-blog.eu

Diiing!

Sally: Și te-ai înscris?

Eu: Daaaaa! Abia aștept!!!

Sally: Sunt tare curioasă ce vei scrie! Ți-ai făcut vreun plan de atac!

Eu: Da, dar e secret 😉 stai să vină 1 octombrie și o să vezi!

24 de gânduri despre „Toamnă, ploi și scris

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Diana! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

Lasă un răspuns

