Poeziile mele

Primăvară în suflet

Zilele își taie din ore
Și frunzele din verde.
Aerul e încărcat de must
Proaspăt făcut de picioare de fete încă ne-majore…
Iar arămiul ăsta…
Arămiul ăsta e de un ostentativ bun-gust.
Soarele se pierde
Prin nori și vise
Ca un poet ce încă mai scrie despre fosta
Chiar dacă știe că ușile ei nu-i mai sunt deschise.

E toamnă-n debut
Și, altă dată, sufletul mi-ar fi fost abătut…
Dar acum am primăvară-n suflet
Și-n mine totul are alt contur cu al tău zâmbet
Și totul mi-e roz cu parfum de bujori
Și trupul-mi înflorește în fiori…

8 gânduri despre „Primăvară în suflet

Lasă un răspuns

