Amintiri blogosferice · La plimbare pe străduţă · Recomandări

Două bloguri de care îmi e dor

Avertisment: Pentru unii bloggeri veterani s-ar putea să se lase cu amintiri și melancolii!

Ce faceți, dragilor? Cum e duminica voastră? Pe mine mă încearcă dorul scrisului frumos… poate tocmai din acest motiv mi-a răsărit în minte ideea de a scrie despre blogurile de care îmi e dor.

În anii de blogging am întâlnit oameni ale căror cuvinte m-au mișcat – unii au rămas în universul ăsta pe care doar cei infestați de virusul acesta îl înțeleg, alții au tăcut din motive diverse. Însă sunt două bloguri care îmi lipsesc în mod deosebit. Aceste căsuțe virtuale le-am descoperit acum mulți ani după ce m-am întors și eu la căsuța mea pe care o abandonasem din…. prostie (na c-am zis-o în sfârșit!!!).

Imediat am devenit o cititoare fidelă a lor și pe unul mai revin și-acum – cine știe, poate-a trecut cineva, a ridicat cearceafurile de pe mobilă, a șters praful și s-a apucat de renovat 🙂  Mă refer la blogul Loredanei. Bine, a mai scris sporadic însă nu e același lucru. Îmi e dor de scrierile sensibile ale Loredanei, de cugetările ei… Îmi e dor să mă regăsesc pe mine în cuvintele altei persoane (ea reușea cel mai bine să facă acest lucru).

Pe celălalt am mai revenit o bună bucată de vreme, dar de ceva timp s-a pus lacătul definitiv pe gara pentru doi ce a aparținut Dianei și lui Dan. Ce-mi plăcea cum se completau cei doi! Și ce scrieri faine găseam mereu acolo! Îi citeam cu admirație și speram ca într-o zi să ajung și eu să scriu precum ei (deși nu cred că o să ating performanța asta vreodată)! Și acum, scriind despre gara lor mi-a venit în minte cântecul lui Nely Furtado –  All Good Things (Come To An End).

Vouă de ce bloguri vă e dor? Sigur aveți măcar unul!

 

24 de gânduri despre „Două bloguri de care îmi e dor

  1. Erau multe bloguri cu scrieri frumoase, povești incitante și pe care le urmăreai cu sufletul la gură. Blogul Darkleya îmi plăcea mult într-o vreme și am avut și norocul de a o cunoaște live pe tipă. Mai erau LotteCaroline, mayaElle,

  2. Loredana nu mai scrie deloc?
    Aşa. Mai mulţumesc o dată? 😀
    Ştiu că erai activă în gară şi mulţumesc pentru asta. Repet: mă onorează să ştiu că ne admirai. Dar şi eu am avut şi am am multe de învăţat de la tine. 😉

  3. Eu, fiind mai nouă, nu am niciun regret, pentru nimeni. Toţi pe care îi citesc şi îi apreciez sunt încă „în viaţă”. Vreau şi eu adresa gării, să-mi arunc un ochi, dacă se mai poate.

  4. Îmi dau lacrimile, m-ai copleşit cu dorul tău. Îmi cer mii de scuze că n-am mai trecut pe la tine şi îţi mulţumesc pentru TOT. Îmi este dor să mai scriu, să-mi las sufletul să curgă-n cuvinte așternute pe foaia virtuală. Acum când scriu aceste rânduri, mici lacrimi mi se rostogolesc pe obraji.
    Diana, te îmbrăţişez cu tot sufletul meu.
    Promit c-o să revin.
    I ❤ U!

Lasă un răspuns

