Concursuri

Când îți învingi prejudecățile livrești

Eh, dragilor, a venit vremea să vă spun cine a câștigat concursul prejudecăților livrești! Deși nu au fost așa multe texte ca în cazul altor concursuri pe care le-am organizat, am avut totuși câteva articole frumoase de citit.

Alegerea nu a fost ușoară, evident. Însă povestea câștigătoare m-a cucerit încă de la început (și chiar m-a amuzat puțin). Să vă mai țin în suspans? Eh, nu-s atât de malefică! Reeahree și a ei poveste sunt câștigătoarele! Mi-a plăcut foarte mult faptul că a spus o poveste și nu a scris un simplu articol în care să își enumere prejudecățile, unde mai pui că și le-a învins în cele din urmă!

O rog pe câștigătoare să îmi trimită datele ei de contact pe facebook-ul blogului cât mai curând!

O seară frumoasă 🙂

4 gânduri despre „Când îți învingi prejudecățile livrești

  1. Vaaaaaaaaaaai! Multumesc frumos! ❤ Chiar voiam sa citesc "Spulbera-ma" de ceva timp.
    Eu iti multumesc pentru cuvintele frumoase, imi place sa scriu, in caz ca nu ti-ai dat seama pana acum, si ma bucura foarte mult cand amuz pe cineva cu povestile mele din copilarie!
    Eu va multumesc mult! A fost o experienta frumoasa sa-mi amintesc de atatea lucruri minunate din copilaria mea. 🙂 ❤

Lasă un răspuns

