Gânduri scrise

Cum am ajuns și eu doctor în frumusețe

Lumina rozalie a dimineții de octombrie se filtrează prin perdea. Uimitor, e caldă și parcă mă îmbie să mă ridic, să deschid geamul și să țip de fericire. Dar nu o s-o fac pentru că:

  1. nu vreau să creadă lumea că-s nebună (ce dacă sunt la ‘jde mii de kilometri de casă);
  2. l-aș trezi pe Bogdan care doarme liniștit în camera cealaltă (m-am făcut fată cuminte);
  3. unele lucruri mai bine le ții pentru tine (și în categoria asta intră și sărutul de noaptea trecută).

Îmi activez, în schimb, wi-fi-ul și observ că aveam un apel ratat pe Skype. Era de la Wanda – propriul meu doctor în frumusețe (cum îmi place să o alint). Lucrează ca dezvoltator de formule la Farmec, deci tot timpul știe ce e nou în domeniu și pot spune că de la ea am învățat secretul frumuseții: simplitatea și alegerea cumpătată a lucrurilor care le pui pe față!

Oare ce avea Wanda să-mi spună? Brusc, am observat că bulinuța ei s-a înverzit așa că i-am scris pe chat.

Eu: Heeeeeeeeeeeey

Wanda: Da 🙂 ’neața drăguță

Eu: Ce faci? Ce poțiuni magice mai pregătești? Ah…. și am văzut că m-ai apelat…

Wanda: Uite, mă pregătesc să plec la muncă… Da, te-am apelat, dar până să îți spun de ce sau ce poțiuni pregătesc mai bine spune-mi tu cum e? Cât mai stați?

Eu: Azi o să plecăm…. din păcate 😦 Cum să fie? E minunat, magnific, sublim…

Wanda: Mardidul sau B.?

Eu: …. și-și 🙂

Wanda: Am impresia că una dintre noi se îndrăgostește și clar nu-s eu aia!

Eu: Ei și cu tine acum….

gerovital-derma-plusWanda: Uf, mi-ar plăcea să pălăvrăgim mai mult, dar nu prea am timp. Te prind eu când vii acasă 👿 O să trec repede la motivul pentru care te-am sunat mai devreme. Eu și colegii mei de laborator lucrăm la prima linie de produse dermatocosmetice pe care noi vrem s-o denumim gama GerovitalH3 Derma+ … Și aș avea nevoie de ajutorul tău.

Eu: Dacă vrei un cobai – mă OFER! Doar să fii sigură că ai nimerit proporțiile și nu mă transformi în mutant!

Wanda: Tu și mutant ai fi frumoasă, dear! Dar am nevoie de tine pentru altceva! Vrem ca produsele să fie bazate pe nevoile reale femeilor din ziua de azi. Sigur, sunt studii, chestii… dar eu vreau adevărul! Tu dacă ai avea ocazia, ce produse ai crea pentru tine?

Eu: Păi… Uite, mi-ar plăcea un produs de curățat care să fie ușor de folosit și prietenos cu tenul. O apă micelară, de pildă! Să aibă un ph cât mai aproape de cel al pielii, să nu irite, să se distribuie uniform și mai ales să îmi calmeze tenul după o zi plină… Știi cum sunt zilele mele uneori! Și, evident, aș evita parabenii, alcoolul și coloranții! Asta am învățat de la tine 😀 Tenul curat e cel mai important, nu? În plus, nici nu ai nevoie de prea multe produse de machiaj dacă ai un ten curat și un astfel de produs cred că ar fi alegerea potrivită.

Ah…. și știi un lucru care iarăși strică frumusețea? Mătreața! Pe bune, mi-ar plăcea un șampon antimătreață cu adevărat eficient, nu ce se vinde prin comerț. Știi? Am citit un studiu despre ciuperca Malassezia și cum poate fi limitat efectul ei… se pare că tot zincul e soluția, dar să fie zinc într-o doză serioasă. Și mi-ar plăcea și ceva care să regleze nivelul de sebum… știi, nici părul gras nu e prea sexy!

Wanda: Dar câte idei! Sigur nu vrei să îmi iei locul la ce pomelnic ai scris?

Eu: Eh, știi că am și eu pasiunile mele… pe lângă scris! În plus, o femeie trebuie să fie mereu îngrijită fără a părea că a recurs la cine știe ce ritualuri sau a golit contul pe la cine știe ce salon!

Wanda: Așa e, uite că te-am învățat bine – micul meu ucenic în cosmetologie! Și B. cum e? E chiar atât de schimbat?

Eu: E incredibil de romantic, dar fără să fie demodat sau plictisitor! E genul acela de bărbat lângă care vrei să rămâi toată viața… cel puțin eu aș vrea. Și mereu mă surprinde cu câte o chestie! În Roma, pe când cinam mi-a dăruit un colaj cu poze cu noi: din generală (știi că am stat vreo 3 săptămâni în aceeași bancă), banchetul din liceu și celele 2-3 selfie-uri pe care le-am făcut de când ne-am reîntâlnit.

Wanda: Cât de drăguuuuț! Dear, eu trebuie să plec! Vorbim când ajungi în țară și despre subiectul B. … nu scapi așa ușor! Am notat ideile tale și le voi discuta cu colegii mei, sunt chiar bune! Paaaaaaa!

Eu: Te pup! Serviciu ușor!

Nici nu închid bine convorbirea că aud niște bătăi scurte în ușă. Ăsta a devenit semnalul meu și al lui Bogdan. Îmi iau un zâmbet mare cât China și deschid ușa. Un buchet mare de trandafiri alb-rozalii mă întâmpină.

  • M-am gândit să-ți complic puțin operațiunea „bagajul”.
  • Să-mi complici?
  • Păi doar nu vrei să-i lași aici?
  • Nuuu, clar! O să-i iau ca bagaj de mână!
  • Doamne, cât de frumoasă ești cu trandafirii ăștia în mână! Lasă-mă să te admir! Zici că sunteți făcuți din aceeași esență! Ce faci de ești așa frumoasă?
  • Eh… e secrețel!

Va urma

P.S. Acesta este cel de-al 3-lea episod al poveștii mele pentru SuperBlog 2016

P.P.S

Sursa foto cover: margheworld.tumblr.com

8 gânduri despre „Cum am ajuns și eu doctor în frumusețe

  1. Buna! Am si eu o rugaminte la tine. Te rog sa-mi dai si mie un replay cu rezultatul la proba de la superblog, caci eu am o defectiune tehnica si nu ma mai pot loga de nici o culoare. Blogul meu este ialina222.wordpress.com si ma numesc Moldovanu Ionela Alina. Mersi mult si scuze pentru indrazneala!

  2. Multumesc pentru participare, ai scris un articol care imi place foarte mult! Data viitoare, insa, mi-ar placea sa fii tu doctorul care lanseaza si vorbeste despre produse. 🙂 Mult succes la urmatoarele probe!

    1. Bună, mulțumesc pentru apreciere. Mi-am asumat acest lucru (că poate nu voi respecta 100% cerințele când am ales ca toate probele pentru SB să fie un fel de serial), dar am vorbit despre produse 🙂

Lasă un răspuns

