Gânduri scrise · Jurnal

De toamnă

Copacii parcă-au explodat în nuanțe de galben, portocaliu și arămiu – acesta e singurul lucru ce îndulcește frigul ăsta. E toamnă. e vreme de paltoane lungi, de ghete, de eșarfe, de plăcintă cu dovleac, de ciocolată caldă / ceai / vin fiert și depănat amintiri cu prieteni dragi. E vreme de stat în pat  cu-o carte bună…

Nu-i vremea încă de retrospective. Oricum nu-mi plac. Însă acum stau c-o cană de rooibos (ador ceaiul ăsta) și nu știu de ce mă tot gândesc în urmă: unde eram acum un an și câte-am realizat și, mai ales, ce drumuri mi se deschid acum. Dacă-ți dorești ceva din tot sufletul și muncești pentru a realiza acel lucru se va îndeplini. Niciodată nu-i suficient să-ți dorești, nu cred în autosugestie… cel puțin nu într-un mod atât de extrem. Și, totuși, e bine să-ți menții pozitivismul – chiar dacă afară-i toamnă și plumburiul bacovian al cerului îți creează depresii, tu tratează-l cu indiferență și ceai, râde-i în față cum o fac și eu!

Voi ce mai faceți, dragilor? Cum îndurați toamna? Eu sunt tot prin zonă, chiar dacă am luat o scurtă pauză creativă din cauza lipsei de timp. Bine, pauza asta a implicat și renunțarea la SuperBlog: nu văd rostul de a scrie pentru a aduna penalizări și, oricum, nu-mi pot limita creativitatea de dragul reclamei… (o fi bine, n-o fi… nu știu: asta am simțit asta am făcut, oricum povestea pe care o începusem va continua aici – pe blog). Îmi îndrept acum atenția spre altele: spre persoana specială din viața mea, spre toamnă, spre blog, spre acel dream-job* care mă așteaptă la sfârșit de noiembrie, spre poezie – m-am cufundat în Les feuilles de l’automne* și nu mai vreau să ies din ele.

*serviciu de vis

*Frunzele toamnei (în română) – volum de poezii scris de Victor Hugo

17 gânduri despre „De toamnă

Lasă un răspuns

