Poeziile mele

E toamnă

E toamnă –
cu frunze arămii
bătute de vânt,
cu soare
tot mai slab,
cu tropăit de botine
pe asfalt ud,
cu aer tăind
în obraji de trecători.

E toamnă –
stai aici,
cu mine,
încolăcește-ți brațele
în jurul meu,
zâmbește-mi
cu ochii ăia
ce-ascund povești
în spatele unui iris verde…

E toamnă –
plouă mărunt,
de parcă cerul
vrea să spele pământul
și-apoi să-l criogenizeze în stare pură…
de parcă natura
e în întâia noapte de război cu sine,
de parcă vântul vrea să hidoșească pomii
despuindu-i
de frunze și secrete…

E toamnă –
stai aici,
cu mine,
încolăcește-ți brațele
în jurul meu,
zâmbește-mi
cu ochii ăia
ce-ascund povești
în spatele unui iris verde…

4 gânduri despre „E toamnă

Lasă un răspuns

