Gânduri scrise · Jurnal · Jurnal de scris · Poeziile mele

Am cuvinte (împrăștiate pe străduțe)

Am cuvinte – un catralion
de-așternut în vers alb
și-alte câteva catralioane
pentru proze cu irizații de iluzii
împrăștiate pe străduțe
la toate capetele blogosferei.

Am cuvinte cu grămada
și-mi atârnă greu
precum un cercel
extravagant de prețios și mare –
le simt cum dintr-un colț
nici cât o unghie
mă trag spre
tastatură
dar apoi nu-mi ies
nici încercând să desfac încheietoarea
c-un patent.

Am cuvinte și să dau
dar nu mă mai ascultă
au rămas inerte
înghețate și carbonizate
concomitent
de parcă au fost surprinse
de vreo iarnă nucleară.

Lasă un răspuns

