Biblioteca de pe Străduţă · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Rânduri cu dichis

Ce mai faceți? Sper că mai sunteți tot pe aici, da? Pe mine m-a lovit din plin o răceală din aceea „frumoasă” tocmai acum, în prag de schimbat jobul (că nu aveam destule pe cap). Ei, scap eu și de asta! Sper să mă mai suportați voi cu atâtea reveniri miraculoase… Gata, de acum intrăm iar în pâine! Și, ca să vă arăt că nu am pus tastatura în cui vin cu vești frumoase pentru voi!

Poate că unii dintre voi știu că de ceva timp îmi doream o revistă literară, dar până la urmă ideea mea nu s-a mai concretizat din motive ce nu țin de mine. Însă am primit o ofertă interesantă (și de nerefuzat) din partea celor două fondatoare Literatura pe tocuri – Mili și Iasmy.

Despre ce era vorba? Evident, o revistă on-line (momentan). După îndelungi ședințe de brainstorming a luat naștere proiectul Rânduri cu dichis care nu abordează doar subiecte literare ci și teme ce țin de modă, călătorii și timp liber, artă culinară, etc.

Pe scurt, Rânduri cu dichis este un soi de revistă glossy combinată cu una literară, dar fără a fi extrem de încărcată. Pentru prima experiență pot spune că rezultatul este unul extrem de echilibrat (și pentru asta trebuie să le felicit pe Mili și Ismy). Primul număr a apărut chiar azi și îl puteți răsfoi și voi!* Am și eu o rubrică pe acolo, ghiciți care? Ce ziceți, vă place?

Și mai am atâtea să vă spun… plus câteva surprize, dar vă las să răsfoiți revista în tihnă!

O seară frumoasă, dragilor! Promit să revin mai des cu rânduri cu dichis și nu numai!

*dați click pe „primul număr” pentru a accesa revista

16 gânduri despre „Rânduri cu dichis

  1. V-as sugera sa optați pentru o alta grafica a copertii. Stiu ca nu iese profit din asta si ca aveti nevoie de voluntari, dar se pot gasi oameni care sa lucreze cu drag. Eu am dat de revista si nu am trecut de coperta. Nu-s rautacioasa, dar pe o retea a suprainformarii una imaginea e totul ar trebui sa alocati mai multa atentie graficii. Te rog, ia-o ca pe un feedback, nu ca pe o critica.

Lasă un răspuns

