Concursuri · La plimbare pe străduţă

Relaxare la final de toamnă (concurs)

E 19 noiembrie, ne pregătim să ieșim din adâncurile toamnei și să plonjăm în iarnă cu voie bună (și răceli în unele cazuri, al meu de pildă). Frigul parcă taie din noi câte un strat de fiecare dată când ieșim (chiar și în zilele cu soare), iar asta ne ține mai mult prin case. Eu, de pildă, îmi petrec timpul liber tolănită cu o carte și niște ceai la îndemână – asta da relaxare autumnală! Și, cum sunt eu darnică, mai ales acum în prag de sezon al cadourilor și în weekend Gaudeamus-istic post Black Friday m-am gândit să vă fac și vouă un mic cadou cu ocazia revenirii mele la străduța blogosferică.

Pregătesc de ceva timp acest concurs dar, așa cum v-am mai povestit, am fost prea ocupată cu lucruri mai puțin creative (a se citi „serviciu”) în ultima vreme – și abia acum i-a venit rândul. Ce am de oferit? Un pachet de trei cărți: Natașa, bărbații și psihanalistul, Marat și Lupii trecutului. Sofia toate purtând și autograful autoarei Natașa Alina Culea (apropo, în weekend-ul acesta își lansează cel de-al patrulea roman).

Ce trebuie să faceți pentru a intra în posesia celor trei romane? Ceva foarte simplu! V-am tot scris pe blog despre cărțile scrise de Natașa Alina Culea, deci aș vrea să îmi lăsați un comentariu la acest articol în care să îmi spuneți de ce vă doriți aceste cărți.

Concursul durează de astăzi, 19 noiembrie, până pe 26 noiembrie iar câștigător va fi desemnat prin random.org.

Mult succes tuturor!

18 gânduri despre „Relaxare la final de toamnă (concurs)

  1. Buna!Mi-ar placea sa am cartile deoarece ele sunt niste opere minunate, de ce spun asta o ma intrebati? pentru ca am facut recent cunostinta cu opera Natasei Alinei Culea „Marat iubirea are spini” si am patruns adinc in lumea protagonistei Alina, care e indragostita de un tinar pe nume Marat.Eroina cartii Alina,l-a intilnit intr-o calatorie pe Marat in Beijing si acesti 2 protagonisti traiesc niste clipe de neuitat .Deci, cum am mai spus autoarea Natasa Alina Culea are un talent deosebit de a scrie carti.Cititorul e pur si simplu absorbit de lectura cartilor ei si cred ca as putea sa intru in posesia cartilor, avind in vedere ca imi place enorm stilul autoarei de a scrie.

  2. Mereu e loc pentru carti bune in biblioteca proprie. O completam cu cele mai bune titluri si revenim cu mare drag la lecturarea/relecturarea lor. Marat e pe lista „to read”, caci am auzit multe pozitive vorbindu-de despre autoare si cum altfel ma voi convinge daca nu citindu-i (cel putin) romanele. Auzit-am si despre celelalte romane, iar mereu cind am dat sa le procur erau „produse indisponibile”. Am zis ca, astfel, concursul e oposibilitate ca romanele sa fie opere „disponibile”. E un gest frumos din partea celor care au organizat concursul- multumesc organizatorilor, autoarei, desigur, si bafta participantelor!!! :*:*:*

  3. Ceau si bine ai revenit.De ce mi le doresc?Pentru ca nu am citit nici o carte scrisa de Natasa si chiar mi-ar placea sa vad cum scrie.Avand in vedere ca le dai mai departe ai incredere in ceea ce scrie.So mi-ar placea sa am ce citi acum cand vremea ma va tine in casa.

  4. Si l-a lansat! 🙂 am avut onoarea de a fi prezenta, de a discuta putin cu Natasa si bineinteles, de a cumpara ultimul ei roman! Pe care abia astept sa il citesc!

  5. Le vreau fiindca imi plac foarte mult cartile romantice.Chiar daca nu am citit nimic scris de aceasta autoare acum e momentul s-o fac.

  6. Eu le doresc pentru că am constatat că am în bibliotecă sub 10 cărți scrise de autori români (din zilele noastre) și aș vrea să-mi stimulez apetitul pentru lectură și cu romane siropoase scrise de autori români (pe Monica Ramirez deja o plac la nebunie, dar îmi doresc să cunosc și operele altora).

  7. Eu nu cred ca vremea rea sau buna ma va impiedica vreodata sa pun mana pe o carte.Nu prea citesc autori romani dar daca se iveste ocazia de ce sa nu o fac?

  8. În anotimpul rece nu prea sunt multe de făcut, asa ca aceste cărți sunt un prilej numai bun de a ne ascunde în casa la căldură sub o pătură și cu un ceai cald, sa ne îndepărtăm de cotidian.

  9. Chiar imi doresc cartile, le-as citi cu mare drag. De multe ori m-am intalnit cu recenzii de-ale lor care m-au facut intr-adevar curioasa.

  10. Am auzit si citit atat de multe lucruri frumoase si profunde despre cartile autoarei, incat nu pot sa nu ma gandesc ce au atat de special, incat sa tenteze asa de mult oamenii. Bineinteles ca am avut ocazia de a o intalni in persoana, in cadrul targului de carte Gaudeamus de anul acesta, si sa particip la lansarea celei de-a patra carti. Un om frumos, cu un suflet si mai frumos! Mi-a placut tare mult cum a interactionat cu noi, simtindu-se ca intre prieteni, neavand prea multe emotii, desi, eu una, am avut destul de multe!

  11. Am citit romanul „Natasa, barbatii si psihanalistul” si m-am „indragostit” de stilul sau carismatic, plin de umor si foarte hotarat si deschis catre tabu-urile si picanteriile societatii prezente…!
    Stiu si despre celelalte carti, ca sunt scrise cu aceeasi pricepere si mi-ar face o deosebita placere sa le pot citi !
    P.S. in cazul fericit in care as fi ales castigator, as dori sa ofer altui/altei concurent/concurente romanul pe care deja il am. Va multumesc frumos. 🙂

  12. Eu am citit într-o perioadă mai nasoală, Marat și atunci mi s-a părut prea siropos. L-am recitit câteva luni mai târziu, l-am revăzut cu alți ochi și mi-a plăcut mult! Pe celelalte încă nu le am, dar chiar aș vrea să-i ofer Natașei o șansă!

Comentariile sunt închise