Poeziile mele

Tu-mi ești

Tu-mi ești
Ianuarie –
Ești început
Năucitor de alb
Imaculat
Și imprevizibil
Și plin de speranță.

Tu-mi ești
Februarie –
Încă amorțit,
Dar veșnic zâmbitor
Căci sub armura
Aia impenetrabilă
Ești numai iubire.

Tu-mi ești
Martie –
Împrejmuit cu șnur alb-roșu,
Sufletul tău
E izvor de bucurie
Pentru-al meu.

Tu-mi ești
Aprilie
‘Mi înmugurești
-La interior și exterior-
Fiori extratereștri.

Tu-mi ești
Mai –
Mă bombardezi
Cu culori
De-ajungsă cred
Că-s prinsă
Într-un vis adolescentin.

Tu-mi ești
Iunie
Mă dezmierzi
Și mă acoperi
Cu verde
Și-apoi mă urci
Tot mai sus
Până-aproape
De-un vârf de lume.

Tu-mi ești
Iulie –
Dogorâtor
De inimă
Și născător
De sori
În multiversul meu.

Tu-mi ești
August –
Precum marea
Ai miros de sare și libertate
Ce se-asortează perfect
Cu năpraznicele valuri
Ce trebuie să le duc cu mine
Pe post de crinolină.

Tu-mi ești
Septembrie –
Truditor
Și-mbietor de darnic
Promițând mereu
Noi învieri.

Tu-mi ești
Octombrie –
Un soi de primăvară intârziată
Dominată de portocaliu și vișiniu
Și-ncălzită de bunătate,
Nu de sori efemeri.

Tu-mi ești
Noiembrie –
Răscolitor
Prin gânduri,
Prin suflet,
Prin trup…
Combinație dulce-letală
De tandrețe și calcul

Tu-mi ești
Decembrie –
Mult așteptat
Și preamărit…

12 gânduri despre „Tu-mi ești

  1. Off, mama lor de bloguri pe platforme diferite! Lasa ca imi fac eu blog pe wordpress ca sa pot da si eu like, inimioara sau ce se mai da :))))

    „Tu-mi ești
    Iulie –
    Dogorâtor
    De inimă
    Și născător
    De sori
    În multiversul meu.” – Am ales luna mea pentru ca …deh, luna mea, dar e un calendar din acela de purtat …in inima. Pupici ❤

Lasă un răspuns

