Concursuri · La plimbare pe străduţă

…și câștigătorul pachetului relaxare de toamnă este

Săptămâna trecută am pus la bătaie (la figurat, of course!)  un pachet de cărți semnat de talentata Natașa Alina Culea. Și-acum, la final de zi e momentul să aflăm la cine merg cele trei cărți… s-o luăm pas cu pas:

1.Într-un excel, am introdus toți concurenții și le-am atribuit un număr

screenshot-2016-11-26-20-09-31

2. Am folosit funcția Randbetween (am o boală cu funcțiile în excel) pentru a genera un număr

screenshot-2016-11-26-20-09-42

3. …și căștigătorul cărților este numărul…

screenshot-2016-11-26-20-10-40

10! Felicitări, Raisa Elena! Pentru a optimiza timpul, te voi contacta prin e-mail pentru a stabili cum vei intra în posesia premiului!

Eh, cam asta a fost… revin curând! Să aveți o seară frumoasă, dragilor!

 

Lasă un răspuns

