Jurnal

De duminică (jurnal, planuri, etc.)

Săptămânile astea am învățat lucruri noi, m-am convins de unele decizii luate și mi-am făcut planuri și în legătură cu blogul. Da, ați citit bine! Chiar dacă am fost un pic absentă în ultima vreme, asta nu înseamnă că o să abandonez blogul… Însă m-am schimbat, m-am maturizat în același timp cu blogul, deci ar cam fi timpul pentru câteva schimbări (nu vor fi exagerat de drastice, stați liniștiți!).

Eh, mai multe nu vă spun pentru că nu vreau să stric surprizele…  Apropo de blog, pe 27 e ziua lui, dar anul acesta nu o să mai fac concurs (o să citiți atunci de ce)… atât vă spun!

Azi e duminică, 4 decembrie – zi cu soare mușcător. Lumea abia s-a dezmorțit după mini-vacanța de Ziua Națională și se pregătește să dea piept cu o nouă săptămână de muncă (yupiii… sau nu… după caz). Dar să nu ne gândim la asta prea mult, vrea cineva o cafeluță?

În suflet am zâmbete. Sufăr de un optimism incurabil de care sper să nu mă lecui vreodată!

În casă totul e în ordine… e zi de lenevit! Și ce bine miroase!

Citesc zilele astea Rochia aurie de Theo Anghel – detaliile vin curând! Ca de obicei, vă încurajez să citiți autori români contemporani – veți fi surprinși.

Ascult în timp ce scriu un cover genial realizat de Us The Duo – am  o slăbiciune pentru ei!

Mă gândesc la mai multe în același timp, cum o fac de obicei! Unul din gânduri: ce dor îmi era de scris o filă virtuală de jurnal!

Am învățat că întotdeauna ajungi unde îți dorești dacă și faci ceva pentru asta!

Îmi doresc să nu mă schimb niciodată!

Voi ce mai faceți? Cum vă e duminica?

16 gânduri despre „De duminică (jurnal, planuri, etc.)

  1. din toata revizia pecare ti-ai propus-o cel msi tare mi-a placut punctul „imi doresc sa nu ma schimb niciodata”!!😁😘
    asta este cel mai important in viata cred eu !! inseamna ca esti echilibrata , impacata cu tine si inteleapta!!😋🤗
    sa ne-auzim de bine !!😘

  2. Ma bucur ca ai revenit, Illusion! Ceea ce mi- a lipsit, au fost articolele tale, care pe mine
    ma inspira. Imi place formatul blogului, imi plac gandurile care suna, dincolo de ecranul PCului! Imi place ce citesc si imi pare bine ca intru si eu din cand in cand in filmul tau!

Lasă un răspuns

